سروش رفیعی یک فصل با فولاد قرارداد دارد
سروش رفیعی یک فصل با فولاد قرارداد دارد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سروش رفیعی یک فصل با این باشگاه قرارداد دارد چرا که ما قرارداد یک فصلی نداریم.  سید سیروس پورموسوی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر تیم پارس جنوبی جم از سری رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ابتدا باید از خبرنگاران بابت […]

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سروش رفیعی یک فصل با این باشگاه قرارداد دارد چرا که ما قرارداد یک فصلی نداریم.

 سید سیروس پورموسوی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر تیم پارس جنوبی جم از سری رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ابتدا باید از خبرنگاران بابت اینکه در یک ماه پاسخگوی تلفن خود نبودم عذرخواهی کنم چرا که هم بابت اتفاقات فصل پیش قصد سکوت داشتم و هم اینکه می خواستم با تمرکز بیشتری روی موضوع نقل و انتقالات تیم تمرکز کنم.

وی افزود: از مسئولان باشگاه فولاد هم تشکر می کنم که همکاری مناسبی با ما در زمینه نقل و انتقالات داشتند و از همه مهم تر اجازه جذب بازیکن خارجی هم به ما داده شد. ما نیز موفق شدیم سه بازیکن خوب خارجی جذب کنیم.

پورموسوی در خصوص اینکه سروش رفیعی در بازی فردا این تیم را همراهی می کند یا خیر نیز گفت: وی باید تمرینات گروهی بیشتری با ما انجام می داد تا با بازیکنان کناری خود هماهنگ شود ولی رفیعی بازیکن توانمندی و به زودی با بازیکنان تیم هماهنگ می شود.

وی در مورد اینکه قرارداد رفیعی با فولاد یک فصل است یا نیم فصل نیز اظهار کرد: قرارداد این بازیکن با ما یک فصل ورزشی است چون ما قرارداد نیم فصلی نداریم. ضمن اینکه حضور یک فصل یا نیم فصل وی با فولاد خوزستان به تصمیم هیئت مدیره باشگاه برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص کنار گذاشتن کادر فنی فصل قبل خود در فولاد نیز گفت: از اعضای کادر فنی و برخی بازیکنان که فصل قبل کنار ما بودند تشکر می کنم زیرا آنها تا وقتی کنارمان بودند تمام تلاش خود را برای موفقت تیم انجام دادند.

پورموسوی اضافه کرد: جدایی آنها از تیم فنی نبود بلکه فوتبالی بود حتی ممکن است من با دستیاران خود در آینده و در مجموعه‌ای دیگر دوباره کنار هم باشیم ولی به هر حال این تغییرات در فوتبال طبیعی است.