سعیدی: بدلیل تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم
سعیدی: بدلیل تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز خوبی برای مجلس نبود زیرا به جای پرداختن به کرونا و مساله آب خوزستان یک ...

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز خوبی برای مجلس نبود زیرا به جای پرداختن به کرونا و مساله آب خوزستان یک طرح با ایرادات فراوان تصویب شد.”سعیدی: بدلیل تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم

، معین‌الدین سعیدی پس از تصویب اصل ۸۵ برای طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت:‌ مجلسی که برای آب ‎خوزستان و سیستان‌وبلوچستان، برای ‎کرونای گلستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان جلسه غیرعلنی برگزار نکرد، برای طرح ‎صیانت از حقوق کاربران جلسه غیرعلنی گذاشت‌ و به اصل ۸۵ آن هم با وجود ایرادات اساسی ارجاع داد، من از حضورمردم ایران عذرخواهی می‌کنم امروز روزخوبی برای مجلس نبود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: آقای سعیدی چرا اینگونه می‌گوید؟ در جلسه غیرعلنی صحبت‌ها شد. به رای مجلس باید احترام بگذاریم.

در ادامه علی خضریان در واکنش به صحبت‌های معین‌الدین سعیدی گفت: اتفاقاً امروز روز خوبی برای مجلس بود و همه می‌دانند که من بسیار نگران سیستان و بلوچستانم اما این طرح بسیار خوبی بود که با رأی نمایندگان به تصویب رسید.

  • منبع خبر : ایران جیب