سقوط یک تیم ریشه‌دار دیگر تهران/ نفت درآتش بی‌تدبیری مسئولان سوخت
سقوط یک تیم ریشه‌دار دیگر تهران/ نفت درآتش بی‌تدبیری مسئولان سوخت

تیم فوتبال نفت تهران که فصل گذشته از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد، به دلیل بی تدبیری مسئولانش و غیبت در دو بازی ابتدایی لیگ دسته اول، سقوط کرد. رقابت های فوتبال لیگ دسته اول درحالی وارد دومین هفته خود شد که در هفته اول سه بازی از جمله دیدار تیم نفت تهران […]

تیم فوتبال نفت تهران که فصل گذشته از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد، به دلیل بی تدبیری مسئولانش و غیبت در دو بازی ابتدایی لیگ دسته اول، سقوط کرد.

رقابت های فوتبال لیگ دسته اول درحالی وارد دومین هفته خود شد که در هفته اول سه بازی از جمله دیدار تیم نفت تهران به دلیل غیبت این تیم مقابل حریف برگزار نشد.

طبق اعلام مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، در صورتی که یک تیم در دو مسابقه متوالی شرکت نکند از آن رده کنار گذاشته خواهد شد و دو رده سقوط خواهد کرد. تیم نفت تهران قرار بود امروز به مصاف تیم شهرداری تبریز برود اما در این دیدار حاضر نشد تا به لیگ دسته سوم سقوط کند.

نفت پس از راه آهن و البته پاس سومین تیم قدیمی و ریشه دار تهران است که به صف تیم های نابود شده فوتبال تهران پیوست و چوب بی تدبیری مسئولان و اختلاف نظر آنها را خورد. با این حال باید دید مسئولان فوتبال و وزارت نفت برای بازگشت این تیم تدبیر خواهند کرد یا می ایستند و شاهد شعله کشیدن این تیم و نابودی کاملش خواهند بود.