سلامت اداری یکی از ویژگی های بارز و مثبت بانک است
سلامت اداری یکی از ویژگی های بارز و مثبت بانک است
حسین رحمتی گفت: بانک رفاه با قدمتی 60 ساله، بانکی اجتماعی و مردمی است که از سلامت اداری بالایی برخوردار است که یکی از دلایل عمده آن توجه بانک و اغلب کارکنان آن به مسائل معنوی به ویژه اقامه فریضه واجب نماز است.

سلامت اداری یکی از ویژگی های بارز و مثبت بانک است

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، حسین رحمتی گفت: بانک رفاه با قدمتی ۶۰ ساله، بانکی اجتماعی و مردمی است که از سلامت اداری بالایی برخوردار است که یکی از دلایل عمده آن توجه بانک و اغلب کارکنان آن به مسائل معنوی به ویژه اقامه فریضه واجب نماز است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رحمتی عضو هیأت مدیره در همایش آموزشی ائمه جماعات این بانک در شهر مشهد مقدس با بیان این مطلب اظهار داشت: اگر اکنون به عنوان یک بانک بزرگ تجاری و اجتماعی در شبکه بانکی کشور مطرح هستیم به دلیل توجه ویژه این بانک به ایفای مسئولیت اجتماعی و اخلاقی است.

عضو هیات مدیره افزود: بانک رفاه با ساختار مالکیتی و سازمانی خود بانکی اجتماعی است که با تعامل مثبت و سازنده خود با اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران و بازنشستگان به جایگاه ارزنده ای دست یافته است و باید تلاش کرد با توجه به مشکلات اقشار مختلف مردم و واحدهای اقتصادی با تعاملات سازنده و در چارچوب رعایت دستورات دینی، اخلاق محور و سلامت اداری این جایگاه ارتقاء پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مفاد پیام مقام معظم رهبری در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز استان گلستان افزود: توجه بیشتر به مسائل معنوی و در رأس آن نماز علاوه بر نزدیکی دل ها و حل مشکلات کارکنان، خطاها و تخلفات اداری را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد که این امر از برکات نماز و مسائل معنوی است. زیرا بهترین ناظر به هر فرد خود آن فرد است.