سود بالای طول دوران مشارکت یکی از مشکلات جدی تعاونی های مسکن مهر
سود بالای طول دوران مشارکت یکی از مشکلات جدی تعاونی های مسکن مهر

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: طول کشیدن دوران مشارکت بانکی و افزایش سود مشارکت در پروژه های مسکن مهر یکی از مشکلات جدی این پروژه ها است.  احمد اصغری مهرآبادی شامگاه دیروز شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای مسکن مهر به خبرنگاران گفت: در برخی پروژه های مشکل دار مسکن […]

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: طول کشیدن دوران مشارکت بانکی و افزایش سود مشارکت در پروژه های مسکن مهر یکی از مشکلات جدی این پروژه ها است.

 احمد اصغری مهرآبادی شامگاه دیروز شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای مسکن مهر به خبرنگاران گفت: در برخی پروژه های مشکل دار مسکن طول کشیدن دوران مشارکت باعث افزایش سود بانکی و هزینه اضافی برای اعضای اماکن مسکن مهر شده و مشکلات عدیده ای را برای این افراد فراهم کرده است.

وی افزود: با پیگیری های لازم تلاش داریم این مشکل با رایزنی های مختلف حل شود که خوشبختانه در یکی از بانک ها این مشکل حل شده ولی متأسفانه در برخی بانک ها در این خصوص با مشکل مواجه هستیم و این امر باعث افزایش سود مشارکت و ناتوانی در پرداخت آن توسط اعضای تعاونی ها شده که امیدواریم با پیگیری های لازم و موافقت مدیران بانکی این مشکل نیز در سایر بانکها مرتفع شود.

بیشتر اماکن مسکونی شهرستان اهر تحویل اعضا شده است

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، در بازدید از پروژه های مسکن مهر مشکل دار شهرستان اهر ضمن شنیدن مشکلات و اطلاع از خواسته های آنها گفت: با تهاتر و واگذاری زمین مناسب و رایگان به شهرداری اهر این شهرداری موظف شده نسبت به آماده سازی محوطه مجتمع های مسکونی مساکن مهر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی، همچنین با اشاره به توافقات انجام شده با دستگاه های خدمات رسانی از جمله آب و فاضلاب و برق اظهار امیدواری کرد این ادارات نیز با بهره گیری از امکانات و اعتبارات داخلی نسبت به حل مشکلات این پروژه ها اقدام نمایند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، افزود: متأسفانه در گذشته بدون اینکه امکانات زیربنایی و محوطه سازی لازم را در پروژه های مسکن مهر انجام دهند به مردم تحویل داده اند و این امر موجبات نارضایتی ساکنان این مجتمع ها را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکثر اماکن مسکونی شهرستان اهر تحویل اعضاء شده و کمتر از ۱۰ درصد نیز مشکل دارند که با هماهنگی لازم با مسئولین استان و شهرستان و ادامه پیگیری توسط اینجانب در تهران حل خواهد شد.

اصغری مهرآبادی در پایان گفت: تأکید رئیس جمهور بر اتمام تمامی پروژه های ناقص مسکن مهر در سالجاری است که امیدواریم با همراهی تمامی ادارات ذیربط شاهد اتمام این پروژه تا پایان سالجاری باشیم.