سوسن پرور با «هایلایت» به باران می‌رود
سوسن پرور با «هایلایت» به باران می‌رود

نمایش «هایلایت» به کارگردانی سوسن پرور به زودی در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود. سوسن پرور که نیمه نخست امسال را با دو نمایش «نماینده ملت» و «پالت» در سالن ناظرزاده ایرانشهر روی صحنه رفته بود قصد دارد بار دیگر به جرگه کارگردانان بپیوندد. این هنرمند که از ۱۳۹۰ با نمایش «بادها برای که می […]

نمایش «هایلایت» به کارگردانی سوسن پرور به زودی در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.

سوسن پرور که نیمه نخست امسال را با دو نمایش «نماینده ملت» و «پالت» در سالن ناظرزاده ایرانشهر روی صحنه رفته بود قصد دارد بار دیگر به جرگه کارگردانان بپیوندد. این هنرمند که از ۱۳۹۰ با نمایش «بادها برای که می وزند» تا «دپوتات» اتابک نادری از فضای تئاتر دور بوده، قرار است متنی نوشته مشترک ریحانه حسن‌زاده و خودش را کارگردانی کند.

بازی‌های اخیر پرور در تئاتر نقش‌های کمدی بوده است که او در این سال‌ها در سریال‌های تلویزیونی تجربه کرده است و به نظر می‌رسد او کماکان قصد دارد بازیگری طناز شناخته شود.

سوسن پرور در این نمایش با نگاهی آسیب‌شناسانه و با رویکردی کاملاً طنازانه به از بین رفتن مفهوم خانواده می‌پردازد. «هایلایت» روایت زندگی زناشویی چند زن در یک آرایشگاه است و این سوال را مطرح می کند که چرا زندگی‌های متاهلی در حال حاضر چندان موفق نیستند؟ چرا میانه راه عشق فراموش می‌شود، آن‌ها که عاشق هم بودند به هم عادت می کنند و یا اینکه زندگی‌شان شامل روزمرگی می شود و گذر زمان باعث می‌شود خوبی‌های یکدیگر را فراموش کنند و فقط ایرادهای یکدیگر را ببینند .

این نمایش قرار است از پایان آبان ماه در تماشاخانه باران روی صحنه رود.  پرور نمایش‌های «توالت»، «شوک»، «اشتب با ه گرد تنها» و …. را کارگردانی کرده است.