سولاری: هو شدن ایسکو؟ هواداران می‌توانند نظرشان را ابراز کنند/ مسئولیت تغییر ترکیب را می‌پذیرم
سولاری: هو شدن ایسکو؟ هواداران می‌توانند نظرشان را ابراز کنند/ مسئولیت تغییر ترکیب را می‌پذیرم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید حاضر نشد از هواداران این تیم به خاطر هو کردن هافبک این تیم انتقاد کند. سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست خانگی ۳ بر صفر این تیم مقابل زسکا مسکو در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن ایسکو پس از لو دادن […]

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید حاضر نشد از هواداران این تیم به خاطر هو کردن هافبک این تیم انتقاد کند.

سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست خانگی ۳ بر صفر این تیم مقابل زسکا مسکو در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن ایسکو پس از لو دادن یک موقعیت از سوی گروهی از هواداران هو شد، به خبرنگاران گفت: هواداران می‌توانند نظرشان را ابراز کنند. اشاره من به ایسکو نیست بلکه دارم از یک قاعده کلی حرف می‌زنم چون هواداران از نتیجه راضی نبودند.

این اولین بار از سال ۲۰۱۱ بود تا کنون بود که رئال مادرید نتوانست در یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان پیروز شود. سولاری درباره بازی ضعیف شاگردانش در سانتیاگوبرنابئو هم گفت: ما در محوطه جریمه حریف به اندازه کافی قوی نبودیم. آنها فشار آوردند و روند بازی را به سود خودشان تغییر دادند. در نیمه دوم همه بازیکنان ما بد بازی کردند. در نیمه اول من بازی را خوب شروع کردیم و تا نیم ساعت ۳۵ دقیقه نخست هم خوب بودیم اما تأثیرگذار نبودیم. گل نزدیم و در محوطه جریمه خودمان هم قوی نبودیم.

سرمربی کهکشانی‌ها در پایان با اشاره به تغییراتی که در ترکیب تیم ایجاد کرد، گفت: لیگ قهرمانان سطح متفاوتی دارد و ما تاوان عدم توجه به این موضوع را دادیم. من مسئولیت تغییر دادن ترکیب اصلی را می‌پذیرم چون نیاز بود به تعدادی از بازیکنان‌مان فرصت بازی بدهیم.