برگزاری آیین پایانی جشنواره شعر نیاوران
برگزاری آیین پایانی جشنواره شعر نیاوران

آیین پایانی جشنواره شعر نیاوران به همراه رونمایی از کتاب «پایتخت شعر (۳)» با حضور علی مرادخانی معاون امور هنری و محمد سلگی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.  در ابتدای  این مراسم محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت، اشعاری را برای حاضران قرائت کرد. در ادامه سیدعباس سجادی مدیر […]

جشنواره شعر نیاوران

آیین پایانی جشنواره شعر نیاوران به همراه رونمایی از کتاب «پایتخت شعر (۳)» با حضور علی مرادخانی معاون امور هنری و محمد سلگی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

 در ابتدای  این مراسم محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت، اشعاری را برای حاضران قرائت کرد. در ادامه سیدعباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران از تمام کسانی که به جشنواره آثارشان را ارسال کرده و هویت بخش جشنواره شعر نیاوران بودند، تشکر کرد.

سپس محمد سلمانی، دبیر سومین جشنواره شعر نیاوران، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره شعر نیاوران، اظهار داشت: خوشبختانه در سومین دوره جشنواره شعر نیاوران آثار خوبی به دست ما رسید از این رو می‌توان گفت جشنواره همچون یک پنجره ای برای مشاهده شعر و ادب کشور است.

وی در پایان سخنان خود از مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر حمایت از برگزاری جشنواره تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد تا رسیدن به جایگاه مطلوب حمایت از شعر و شاعران ادامه یابد.

در ادامه و پس از  شعر خوانی سه برگزیده این جشنواره، سیدحاتم نیکیار، سکینه نودهی و امیرعلی سلیمانی بیانیه هیات داوران توسط بهزاد خواجات قرائت شد.