حاجی‌صفی-تراکتورسازی امروز نهایی میشود؟!
حاجی‌صفی-تراکتورسازی امروز نهایی میشود؟!

مدیران باشگاه تراکتورسازی همچنان منتظر پاسخ نهایی کاپیتان سوم تیم ملی برای پیوستن به این تیم تبریزی هستند. به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتورسازی تبریز مذاکرات خود را با احسان حاج‌صفی ادامه داده تا سومین کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز در آستانه پیوستن به جمع شاگردان جان توشاک قرار بگیرد. محمدرضا […]

مدیران باشگاه تراکتورسازی همچنان منتظر پاسخ نهایی کاپیتان سوم تیم ملی برای پیوستن به این تیم تبریزی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتورسازی تبریز مذاکرات خود را با احسان حاج‌صفی ادامه داده تا سومین کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز در آستانه پیوستن به جمع شاگردان جان توشاک قرار بگیرد.

محمدرضا زنوزی که توانست در ابتدای فصل، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه کاپیتان های اول و دوم تیم ملی را به تراکتورسازی تبریز بیاورد پس از حضور حاج صفی در لیست مازاد المپیاکوس تصمیم به جذب مدافع تیم ملی گرفت.

حاج صفی در حالی وارد مذاکرات نهایی با نزدیکان مالک تراکتورسازی در استانبول شده که او پیشنهادی را از لیگ چمپیونشیپ نیز دارد اما رقمی که انگلیسی ها حاضر هستند به حاج‌صفی بدهند کمتر از تراکتورسازی است.

تراکتوری ها حاضرند همان مبلغی را که به شجاعی و دژاگه داده‌اند به حساب حاج صفی نیز واریز کنند تا با پیوستن به جمع شاگردان جان توشاک این تیم را برای هواداران پرشور تبریزی، رویایی تر از گذشته کند.

حاج صفی که از سپاهان اصفهان نیز پیشنهاد دارد قرار است پاسخ نهایی خود را تا ظهر امروز اعلام کند.