سپاهان با فرمول پرسپولیس در نقل و انتقالات/ پولدارِ مدعی قهرمانی!
سپاهان با فرمول پرسپولیس در نقل و انتقالات/ پولدارِ مدعی قهرمانی!
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با حفظ بازیکنان اصلی خود در نقل و انتقالات تابستانی همان راهی را طی کرد که پرسپولیس در چند سال اخیر رفته بود اما تفاوت آنها در میزان پولدار بودن تیم اصفهانی است.

به گزارش صبح اقتصاد تیم فوتبال سپاهان اصفهان با حفظ بازیکنان اصلی خود در نقل و انتقالات تابستانی همان راهی را طی کرد که پرسپولیس در چند سال اخیر رفته بود اما تفاوت آنها در میزان پولدار بودن تیم اصفهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با هدایت محرم نویدکیا در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر با ۶۵ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت تا اختلاف دو امتیازی‌اش با پرسپولیس مانع از کسب جام قهرمانی شود.

زردپوشان اصفهانی با نظر محرم نویدکیا برنامه نقل و انتقالاتی خود را در تابستان آغاز کردند. سرمربی سپاهان لیست جذب و مازاد خود را در اختیار محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه قرارداد تا دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال در سکوت خبری امور این باشگاه را پیگیری کند.

خروجی‌های پر اسم و رسم

کی روش استنلی مهاجم بلند قامت خارجی این تیم پس از ناکامی در امر گلزنی از جمع زردپوشان جدا شد تا پیشنهادات دیگر خود را بررسی کند.

احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران نیز با پیشنهاد آ ا ک آتن روبرو شد تا بار دیگر به فوتبال یونان بازگردد و به عنوان لژیونر فوتبال خود را دنبال کند.

پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش سپاهان نیز به پورتیموننزه پرتغال پیوست. خروجی‌های سپاهان که راه لژیونر شدن را بیشتر از انتقال به تیم‌های داخلی پیش گرفته بودند با جدایی محمد محبی ادامه پیدا کرد. هافبک جوان سپاهان نیز به سانتا کلارا رفت تا طعم لژیونر شدن را بچشد.

مرتضی منصوری نیز نتوانست نظر محرم نویدکیا را برای ماندن در سپاهان جلب کند تا به نساجی مازندران بپیوندد.

سپاهان با فرمول پرسپولیس در نقل و انتقالات/ پولدارِ مدعی قهرمانی!

جذب بر اساس نیاز

نویدکیا بر خلاف سایر تیم‌ها نقاط ضعف فنی تیمش را شناسایی کرد و برای جبران جای خالی بازیکنانی که از لیست خارج شدند فرشاد احمدزاده را از فولاد خوزستان گرفت.

سپاهان در سکوت کامل سراغ مسعود ریگی هافبک بی حاشیه استقلال تهران هم رفت و او را به خدمت گرفت. آنها سپس نیما میرزازاد را از نساجی گرفتند تا فعلاً یک جانشینی برای پیام نیازمند در چارچوب دروازه خود پیدا کنند.

باشگاهی که همچنان دنبال جذب رشید مظاهری است اما هنوز ماندن یا رفتن این دروازه‌بان از استقلال مشخص نیست.

بمب پرسپولیس در اصفهان ترکید!

محمدرضا ساکت در روزهای پرهیاهوی نقل و انتقالات در تهران، بی حاشیه کارش را در اصفهان دنبال کرد و در رقابت با مدیران پرسپولیس توانست شهریار مغانلو را با قراردادی قطعی از سانتا کلارا بگیرد تا مهاجم قرضی نیم فصل دوم گذشته پرسپولیس برای این تیم بازی کند.

باشگاه سپاهان اصفهان که این بازیکن را به جای محمد محبی به خدمت گرفت مدعی شد هیچ پولی بابت گرفتن رضایت‌نامه مغانلو پرداخت نکرده است. ادعایی که با گفته مدیران باشگاه پرسپولیس مبنی بر پرداخت ۷۵۰ هزار دلار برای جذب قطعی مغانلو مغایرت دارد.

انتقالی که سر و صدای زیادی در فضای کری خوانی هواداران دو تیم ایجاد کرده است تا مغانلو را تبدیل به یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات داخلی فوتبال ایران کند.

سپاهان با فرمول پرسپولیس در نقل و انتقالات/ پولدارِ مدعی قهرمانی!

رمز قهرمانی با حفظ بازیکن

سپاهان همان اندازه که در جذب بازیکنان استقلال و پرسپولیس موفق بود در حفظ ستاره‌های خود نیز موفق عمل کرد. عزت پورقاز، سجاد شهباززاده، امید نورافکن، محمدرضا حسینی، سروش رفیعی، محمدرضا مهدی زاده و… در سپاهان ماندند تا نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر همان مسیری را برود که پرسپولیس را به پنج قهرمانی متوالی این بازی‌ها رساند.

تیمی که با جذب یک الی دو بازیکن دیگر در پشت دروازه بان و حمله می‌تواند برای هر تیمی خطرساز شود.