سیستم خود را به پلی‌ استیشن ۵ ارتقا دهید
سیستم خود را به پلی‌ استیشن ۵ ارتقا دهید
مدیر ارشد اجرایی کنسول بازی پلی استیشن از علاقمندان به گیمینگ خواسته که در صورت امکان، سریعا سیستم خود را به نسل پنجم (PlayStation ۵) ارتقا دهند.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد جیم رایان، مدیر ارشد اجرایی کنسول بازی پلی‌ استیشن ، به تازگی خطاب به کاربران و علاقمندان به گیمینگ اعلام کرده است که در صورت تمایل به استفاده از جدیدترین بازی‌های مبتنی بر این پلت‌فرم، باید هرچه زودتر از نسل چهارم پلی استیشن (PlayStation ۴) به نسل پنجم آن (PlayStation ۵) مهاجرت و کوچ کنند.

طبق وب سایت دیجیتال ترندز، سونی به عنوان شرکت توسعه دهنده کنسول‌های بازی پلی استیشن، پیشتر نیز خبر انتشار و عرضه نهایی نسل پنجم پلی استیشن را در فصل تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی تایید کرده بود.

بر اساس گفته‌های این مدیر ارشد در سونی، بازی و قابلیت‌های جذاب، شگفت انگیز و جدیدی به نسل پنجم پلی‌استیشن اضافه خواهد شد که کاربران نسل‌های قبلی در صورت عدم ارتقا و آپگرید، از آن بی‌بهره خواهند ماند بنابراین لازم است برای بهره مندی و لذت بردن از این امکانات جدید، دستگاه و سیستم خود را ارتقا دهند.

کنسول های بازی نسل نهم از جمله پلی‌ استیشن Playstation 5، در سال ۲۰۲۰ وارد میدان خواهند شد. استفاده از سخت افزارهای پردازشی ۷ نانومتری، درایو SSD و فناوری های جدید در کنار Raytracing که دنیای جدیدی را برای گیمرها خلق خواهند کرد. پیشبینی های کنونی در زمینه قیمت گذاری کنسول های بازی، بسیار متفاوت و غیر واقعی است.

به هر حال می دانیم که قیمت کنسول های نسل نهم باید دست کم تا نزدیک به دو برابر بیش از مدل های کنونی باشد. یک وب سایت فروش آنلاین اروپایی به تازگی صفحه ای برای پیش سفارش (Pre-Order) از کنسول بازی پلی استیشن ۵ را راه اندازی کرده و مدعی است که حتی از قیمت این کنسول بازی مطلع است!

وب سایت معتبر و سوئدی MediaMarkt کنسول بازی PS5 را با قیمت ۹۵۰ یورو، یعنی چیزی در حدود ۱۰۵۰ دلار در بخش فروش قرار داده است. در صورتی که این قیمت گذاری درست باشد، کنسول پلی استیشن ۵ در بازار ایران با دلار فعلی، سود دلالان کثیف و ده ها مورد دیگر، با چیزی در حدود ۱۲٫۵ میلیون الی ۱۵ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. البته این در بهترین حالت و به دور از حباب های اولیه برآورد می شود.

  • منبع خبر : ایسنا