سیگار فضایی فناوری آدم فضایی ها است!
سیگار فضایی فناوری آدم فضایی ها است!

بررسی های دو ستاره شناس دانشگاه هاروارد نشان می دهد یک شی اسرارآمیز فضایی با ظاهری شبیه به سیگار که سال گذشته در منظومه شمسی مشاهده شده بود، احتمالا فضاپیمای اعزامی یک تمدن بیگانه بوده است.  ظاهرا این سفینه عجیب برای اکتشاف در منظومه شمسی و شناسایی سیارات آن از سوی ساکنان یک سیاره ناشناس […]

بررسی های دو ستاره شناس دانشگاه هاروارد نشان می دهد یک شی اسرارآمیز فضایی با ظاهری شبیه به سیگار که سال گذشته در منظومه شمسی مشاهده شده بود، احتمالا فضاپیمای اعزامی یک تمدن بیگانه بوده است.

 ظاهرا این سفینه عجیب برای اکتشاف در منظومه شمسی و شناسایی سیارات آن از سوی ساکنان یک سیاره ناشناس اعزام شده بود.

ستاره شناسان معتقدند شتاب غیرگرانشی این شی مشکوک را تنها می توان بدین شیوه توضیح داد که سیگار فضایی مذکور عملا یک سفینه فضایی بوده و نه یک سیارک یا شهاب سنگ.

اولین بار گروهی از ستاره شناسان در هاوایی موفق به شناسایی این شی ناشناخته در تاریخ ۱۹ اکتبر سال گذشته شدند و تحرکات غیرعادی آن را مشاهده کردند. این شی ۸۰۰ متر طول داشته و به رنگ قرمز تیره بوده است. پژوهشگران می گویند بررسی خط سیر حرکتی این سیگار فضایی تقریبا تردیدی باقی نگذاشته که مبدا حرکت آن در خارج از کره زمین بوده است. شی یادشده سرعت حرکت بسیار بالایی نیز داشته و ردگیری آن بعد از گذر سریع از کنار خورشید ناممکن شده است.

این اولین بار است که شواهدی نسبتا دقیق از وجود فناوری پیشرفته فرازمینی توسط انسان ها به دست می آید. این شی مشکوک توسط محققانی در اروپا نیز مشاهده و بررسی شده و آنها هم معتقدند به احتمال زیاد می توان آن را به تمدن های فرازمینی منتسب کرد.

محققان هم اکنون در تلاش برای شناسایی فناوری مورد استفاده برای تامین انرژی این فضاپیما، اهداف این سفر و مبدا و مقصد آن هستند. با توجه به اینکه هیچ نوع تبادل علائم رادیویی توسط این شی شناسایی نشده، کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بسیار دشوار است.