شاخص بورس در جریان معاملات امروز رشد کرد
شاخص بورس در جریان معاملات امروز رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۸ واحد رشد کرد. در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۰۱۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۸۱میلیارد تومان در ۷۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۸٫۶واحدی در ارتفاع ۹۸هزار و ۱۵۷واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در […]

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۸ واحد رشد کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۰۱۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۸۱میلیارد تومان در ۷۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۸٫۶واحدی در ارتفاع ۹۸هزار و ۱۵۷واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکتهای معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری نیرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲واحد، کل (هموزن) ۳۱واحد، قیمت (هموزن) ۲۳واحد، آزاد شناور ۵۱واحد و شاخص‌ بازار دوم ۱۹۶ واحد رشد و شاخص بازار اول ۲۷واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۹۹میلیون ورقه به‌ارزش ۳۳۷میلیارد تومان در ۳۲هزار نوبت، آیفکس ۱٫۲ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۰۹۷واحد قرار گرفت.