شانس پیروزی استقلال در دربی بیشتر از پرسپولیس است
شانس پیروزی استقلال در دربی بیشتر از پرسپولیس است

پیشکسوت باشگاه استقلال، شانس پیروزی این تیم را برای پیروزی مقابل پرسپولیس در دربی ۸۵ تهران بیشتر از حریف دانست. صادق ورمزیار  درباره پیروزی ۲ بر یک تیم استقلال مقابل نساجی قائمشهر اظهار داشت: ابتدا باید بگویم جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. در این مسابقات تیم‌های ضعیف‌تر می‌آیند تا تیم‌های قدرتمندتر را حذف کنند و همین […]

استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال، شانس پیروزی این تیم را برای پیروزی مقابل پرسپولیس در دربی ۸۵ تهران بیشتر از حریف دانست.

صادق ورمزیار  درباره پیروزی ۲ بر یک تیم استقلال مقابل نساجی قائمشهر اظهار داشت: ابتدا باید بگویم جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. در این مسابقات تیم‌های ضعیف‌تر می‌آیند تا تیم‌های قدرتمندتر را حذف کنند و همین نساجی هم در بازی قبلی خود تیم پارس جنوبی را حذف کرده بود. این نشان می‌دهد استقلال با چه تیم خوبی بازی داشته است.

وی ادامه داد:‌ من شیوه بازی استقلال را در این مسابقه پسندیدم. در بازی قبلی این تیم مقابل فولاد هم بازی خوبی از استقلال دیدیم و این تیم حفظ توپ خوبی داشت، اما در خلق موقعیت موفق نبود. خوشبختانه در دیدار مقابل نساجی، استقلال فرصت‌های زیادی به دست آورد و در این بازی مالکیت توپ این تیم با خلق موقعیت همراه شد. این چیزی است که تماشاگر دوست دارد. استقلال در این بازی دو گل زد و حداقل سه یا چهار فرصت خوب گلزنی را هم از دست داد. این باعث شد تا تماشاگران بازی خوبی ببینند و حاضرین در استادیوم خواب‌آلود نباشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان به رغم وجود برخی ایرادهای فنی نسبت به بازی‌های گذشته تغییر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: من از روز اول هم گفتم که شفر کارش را خوب بلد است. خدا را شکر این مربی کار خود را خوب شروع کرده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در ادامه شاهد پیروزی‌های متوالی استقلال باشیم.

ورمزیار در مورد دربی روز پنجشنبه تیم‌های استقلال و پرسپولیس و اینکه به نظر او کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی در این مسابقه دارد، خاطرنشان کرد: من به‌عنوان کسی که در ۱۵ یا ۱۶ دربی حضور داشته‌ام و در اکثر آنها هم موفق بوده‌ام، معتقدم نتیجه دربی به هیچ وجه تحت تأثیر شرایط تیم‌ها در جدول نیست و فرقی نمی‌کند کدام تیم بالاتر یا پایین‌تر از حریف است. چیزی که در دربی اهمیت دارد حضور نفرات اصلی  تیم و شرایط روحی و روانی بازیکنان است. به نظرم اکنون تیم استقلال شرایط روحی و روانی خوبی دارد. قطعاً تیمی در این مسابقه موفق خواهد که شرایط بهتری داشته باشد و به نظر من استقلال اکنون شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد.