شاهین‌طبع: ملی‎پوشان ناهماهنگی‌هایی دارند که باید برطرف شود
شاهین‌طبع: ملی‎پوشان ناهماهنگی‌هایی دارند که باید برطرف شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از دیدار با سوریه که با پیروزی تیمش همراه بود،گفت: دراین دیدار بازیکنان ناهماهنگی‎هایی داشتند که باید برای دیدارهای آینده برطرف شود. به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، تیم ملی بسکتبال امروز اولین دیدار خود در بازی های آسیایی را با پیروزی ۶۸ بر ۵۵ مقابل سوریه به پایان […]

سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از دیدار با سوریه که با پیروزی تیمش همراه بود،گفت: دراین دیدار بازیکنان ناهماهنگی‎هایی داشتند که باید برای دیدارهای آینده برطرف شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، تیم ملی بسکتبال امروز اولین دیدار خود در بازی های آسیایی را با پیروزی ۶۸ بر ۵۵ مقابل سوریه به پایان رساند و با همین برد به عنوان صدرنشین گروه دوم رقابت ها، راهی مرحله دوم شد.

در پایان دیدار تیم های ایران و سوریه، مهران شاهین طبع گفت: تیم سوریه خیلی خوب مقابل ایران بازی کرد. این تیم در کارهای دفاعی موفق بود و در حمله نیز آمار خوبی ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی بسکتبال سوریه اخیرا چند بازیکن خود را در ترکیب اصلی تغییر داده است، یادآور شد: سوریه در  کل تبدیل به تیم خوبی شده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه دیدار امروز، نخستین دیدار ایران در بازی های آسیایی بود، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان ما در این دیدار کمی ناهماهنگ بودند. امیدوارم در بازی بعد این ناهماهنگی برطرف شود.

به گفته شاهین طبع، تیم ملی بسکتبال برای دیدار در مرحله دوم باید بیشتر روی کارهای دفاعی و پرتاب‌ها کار کند.

وی گفت: زمان زیادی بود که تیم ایران بازی نکرده بود و یکسری ناهماهنگی‌ها را می‌توان به پای این موضوع گذاشت که بچه‌ها از جو مسابقات دور بودند.

شاهین طبع در پایان با بیان اینکه احتمالا ژاپن حریف دوم ما خواهد بود، گفت: سعی خواهیم کرد بازی قابل قبولی را مقابل این تیم داشته باشیم.