شاگرد متسو در جنگ با دستیار مورینیو
شاگرد متسو در جنگ با دستیار مورینیو
سرمربی جوان استقلال در یکی از طلایی ترین فرصت ها برای عرض اندام روی نیمکت رهبری این تیم فرداشب باید استارت معجزه ای بزرگ را مقابل دیدگان هوادارانش بزند.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد در موقعیتی ناگهانی و غیرمنتظره فرهاد مجیدی بعد از چهار بازی تجربه دستیاری وینفرد شفر در ACL2019 فردا شب خود به عنوان نفر اول نیمکت باید هدایت استقلال را برعهده بگیرد. فرصتی طلایی برای مرد محبوب سکوهای آبی تا با دست و دلبازی خود علاوه بر گرفتن انتقام شکست بازی رفت از الدحیل امیدها برای زنده ماندن استقلال در گروه مرگ آسیا را افزایش دهد.

مربی موقت آبی ها بعد از شروع شیرین در اولین بازی مقابل استقلال خوزستان به عنوان جانشین وینفرد شفر، حالا باید در مهم ترین آزمون خود در این فصل استارت معجزه بزرگی را در رقابت های آسیایی بزند آن هم مقابل تیمی پرستاره و متمول از قطر که رویای قهرمانی آسیا مالکان آن را وادار کرد تا ولخرجی های زیادی در زمستان داشته باشند.

فرهاد امشب آخرین جلسه تمرینی استقلال را در زمین شماره یک آزادی در حالی برگزار کرد که به دنبال پایانی خوش در رقابت های آسیایی برای تیمش و طرفداران پرشمار استقلال است، طرفدارانی که بعد از روزهای تلخ ابتدایی سال ۹۸ به ستاره محبوب خود و خالق نماد ۴ دل بسته اند بلکه تیم شان در بازی های باقی مانده که از اهمیت زیادی برخوردار است، احیا شود.

مجیدی امشب با وسواس خاصی عملکرد تک تک بازیکنان استقلال را زیر ذره بین داشت. رفتار او در این روزهای ابتدایی ورود به عرصه سرمربیگری نشان از عزم جزم او برای اثبات برخی حقایق بزرگ است، حقایقی که او در دل نهفته دارد و گهگاه با زبان بی زبانی و آدرس‌های سربسته اشاره ای به آنها داشت. فرهاد با سابقه و تجربه حضور در الغرافه قطر شناخت کاملی از فوتبال باشگاهی این کشور به خصوص الدحیل دارد و روی همین شناخت بود که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مصاف با حریف ادعا کرد مهمان فردا شب با تاکتیک های استقلال حرفی برای گفتن نخواهدداشت.

این ادعا شاید روی کاغذ امیدواری را نزد استقلالی ها بالا ببرد اما خود فرهاد هم خوب می داند که برای بردن الدحیل و بازگرداندن بخت صعود به خانه آبی ها نیاز به نمایشی متفاوت و بخت بلند دارد تا شبی رویایی برای طرفداران در آزادی آن هم در واپسین روزهای فصل رقم بزند. فرداشب ستاره دست و دلباز استقلالی ها به عنوان مرد اول نیمکت بنا دارد تا هدیه فراموش نشدنی تقدیم طرفداران کند بلکه ذره ای دلخوری های آنها به خاطر اتفاقات این چند هفته کاسته شود.

فرهاد با انگیزه تر از تمامی بازیکنان این تیم در آخرین جلسه تمرین آبی ها یک دقیقه آرام و قرار نداشت گویی خود فردا می خواهد با بازوبند کاپیتانی به میدان برود. سرمربی موقت استقلال که براساس برنامه ای مدون نفرات اصلی اش را با کاور مشخص و تمریناتی متفاوت برای آنها در نظر گرفته بود اگر بتواند فردا شب زمین را با برد ترک کند با امیدواری فراوان در راه صعود گام به امارات و شهر العین می گذارد تا مقابل تیمی که خود یک بار نقش مهمی در قهرمانی اش داشت، استقلال را سربلند و پرونده فصل را با خوبی و خوشی ببندد.

شاگرد برونو متسو فقید، همان مرد فرانسوی خوش قیافه که با بنفش های العین و هنرمندی فرهاد مجیدی جام قهرمانی آسیا را بالای سر برد تا شاگرد ایرانی اش یکی از بهترین لحظات دوران فوتبال خود را تجربه کند، در مصاف با دستیار سابق خوزه مورینیو به دنبال رسیدن به بردی حیثیتی و ارزشمند است. این جنگ مسلما زیبایی های خاص خود را خواهد داشت و فرهاد می خواهد با بردن آن، شیرینی را به کام استقلالی ها بازگرداند.

  • منبع خبر : ورزش سه