شرایط امنیتی اضطراری در اسرائیل
شرایط امنیتی اضطراری در اسرائیل
رهبر حزب «اسرائیل بیتنا» نسبت به عدم تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از العهد، آویگدور لیبرمن رهبر حزب اسرائیل بیتنا نسبت به عدم تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.شرایط امنیتی اضطراری در اسرائیل به وجود آمده است.

وی اذعان کرد: شرایط امنیتی اضطراری به وجود آمده است و باید به یک توافق برای تشکیل کابینه در سریع ترین زمان ممکن دست یابیم.

این در حالیست که گروه های سیاسی در رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته اند به توافقی برای تشکیل کابینه جدید این رژیم دست یابند.

رهبران احزاب سیاسی از جمله بنی گانتز، چندین بار مذاکرات خود را با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این خصوص لغو کرده اند.

با گذشت قریب ۳ هفته از انتخابات رژیم صهیونیستی هنوز تشکیل کابینه در هاله ای از ابهام قرار دارد و طی روزهای اخیر با میانجیگری های انجام شد برخی عقب نشینی ها به وجود آمده تا شاید این دولت شکل گیرد.

 انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی طی ۱۰ ماه گذشته که منجر به برگزاری دو انتخابات در کمتر از ۶ ماه در رژیم صهیونیستی شد و بر سرکار قرار گرفتن دولت موقتی به ریاست نتانیاهو- که نتوانست در انتخابات آوریل ۲۰۱۹ ائتلافی برای تشکیل کابینه به وجود آورد- و در کنار همه اینها عدم وجود هیچ افقی روشن برای تشکیل دولت جدید، محافل سیاسی رژیم صهیونیستی را به صرافت انداخته تا با گفتگو، احزاب و جریان های سیاسی را قانع کنند از خواسته های خود برای تشکیل دولت در رژیم صهیونیستی صرف نظر کنند. این عقب نشینی ها موجب شده احتمال های جدیدی در فضای تشکیل ائتلاف دولت جدید به وجود آید.
  • منبع خبر : مهر