شرایط خوب فوتبالیست‌های ناشنوا برای کسب سکو در المپیک
شرایط خوب فوتبالیست‌های ناشنوا برای کسب سکو در المپیک
سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و اردوهای تدارکاتی که برای آماده سازی تیم فوتبال ناشنوایان برای شرکت در المپیک پیش بینی شده، تلاش کسب سکو در المپیک برزیل است.

به گزارش صبح اقتصاد سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و اردوهای تدارکاتی که برای آماده سازی تیم فوتبال ناشنوایان برای شرکت در المپیک پیش بینی شده، تلاش کسب سکو در المپیک برزیل است.

قادر تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد فوتبالیست‌های ناشنوا در اولین اردوی آمادگی برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: برای حضور موفق در المپیک ناشنوایان، ۱۰ اردوی آمادگی تا قبل از اعزام به این رویداد مهم پیش بینی شده که هر ماه ۲ اردوی ۱۰ روزه خواهیم داشت تا فوتبالیست‌های ناشنوا را به آمادگی مطلوب برسانیم. در اولین اردو که تمرکز بیشتر روی کارهای بدنسازی بود، شرایط بازیکنان راضی کننده و کسب سکو دور از انتظار نیست.

وی زمان برگزاری دومین اردوی آمادگی فوتبالیست‌های ناشنوا را از روز چهارشنبه یکم دی در اهواز عنوان کرد و افزود: در دومین اردو از ۲۹ نفر بازیکنی که به اولین اردو دعوت شده بودند، با ۲۸ فوتبالیست پیگیری خواهیم کرد که البته این تعداد بازیکن تا زمان اعزام به المپیک تا ۲۲ نفر کاهش پیدا خواهد کرد.

تیموری در پاسخ به این پرسش که چقدر به تیم فوتبال ناشنوایان شناخت دارید، خاطرنشان کرد: من ۱۰ سال است که مربی تیم فوتبال ناشنوایان هستم و از سال ۲۰۰۱ تا الان با این تیم در ارتباط بودم و شناخت کافی نسبت به بازیکنان دارم،  این تیم در سال ۲۰۰۴ برای نخستین بار نایب قهرمان المپیک شد و از آن زمان تاکنون هیچ مقامی نداشته، البته در این دوره از بازیهای المپیک هدف گذاری کسب عنوان قهرمانی برای نخستین بار است.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان در پایان پیرامون این پرسش که آیا تصور می‌کنید زمان کافی برای آماده سازی این تیم تا المپیک دارید، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ارایه شده به فدراسیون ناشنوایان قرار بود اردوهای آماده سازی تیم فوتبال ناشنوایان از ۱۵ آبان برگزار شود که به دلیل برگزاری مسابقات جهانی تکواندو و کاراته به میزبانی کشورمان، اردوها یک ماه به تعویق افتاد و از آذرماه آغاز شد. البته اگر طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده اردوها را پیش ببریم، زمان کافی برای آماده‌سازی تیم تا زمان اعزام به المپیک برزیل خواهیم داشت.