شرط سنگین مجیدی برای ماندن در استقلال
شرط سنگین مجیدی برای ماندن در استقلال
سرمربی استقلال از وضعیت مدیریت این باشگاه ناراضی است و اگر در شاکله تیمش خللی به وجود بیاید، از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد تمرین دیروز (یک‌شنبه)، تیم فوتبال استقلال با حاشیه‌های زیادی همراه بود. اعتراض زیاد هواداران پشت درب محل تمرین آبی‌پوشان و اعتصاب شاگردان مجیدی باعث شد شرایط خاصی برای این تیم در سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر به وجود بیاید.”شرط سنگین مجیدی برای ماندن در استقلال

همچنین فرهاد مجیدی با حضور در جمع خبرنگاران،‌ صحبت‌های مهمی را در خصوص شرایط تیمش مطرح کرد که خیلی از آن‌ها به مدیریت باشگاه برمی‌گشت. سرمربی تیم فوتبال استقلال با توجه به مشکلاتی که با آن مواجه شده است، ترجیح داد پیش از مصاف تیمش با نفت مسجد سلیمان، بازیکنانش تمرین نکنند.

در حال حاضر هواداران استقلال حمایت کاملی از فرهاد مجیدی دارند و همانطور که در تمرین روز گذشته استقلال مشخص بود، هواداران با به دست آمدن هر نتیجه‌ای نمی‌خواهند پشت سرمربی تیم‌شان را خالی کنند و معتقدند که مشکلات باشگاه به کادر مدیریت آن مربوط می‌شود. همچنین باید این مساله را پذیرفت که الان میان کادر مدیریت و کادر فنی استقلال چالش‌ها و اختلافات زیادی وجود دارد و این شکاف فکری باعث شده باز هم استقلال نتواند به ثبات مشخصی برسد.

مجیدی با وجود تمام مسائل و دغدغه‌هایی که مطرح کرد، تنها یک اتفاق را عامل جدایی‌اش قلمداد کرد. سرمربی آبی‌پوشان تاکید داشت که اگر یک بازیکن مد نظرش برای فصل آینده قراردادش تمدید نشود، از استقلال می‌رود. این اتفاق شاید برای باشگاهی مثل استقلال مقداری سخت به نظر برسد. آبی‌پوشان در چند فصل اخیر و در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان مهم و قابل توجهی را از دست دادند که وجود هر کدام از آن‌ها می‌توانست شرایط متفاوتی را برای آبی‌ها رقم بزند.

با این حال شرط فرهاد مجیدی برای باشگاه استقلال شاید امری سخت و طاقت‌فرسا باشد. با توجه به مشکلات مالی و بدهی‌هایی که باشگاه استقلال دارد و همچنان برای آن راه‌حلی اتخاذ نشده است، باید منتظر ماند و دید قرار است چه تدبیری برای بازیکنان تمدیدی مد نظر مجیدی صورت می‌گیرد و مجیدی در استقلال ماندنی می‌شود یا خیر.”شرط سنگین مجیدی برای ماندن در استقلال”

  • منبع خبر : ایسنا