شروع فیلمبرداری کارو با بازی مریلا زارعی
شروع فیلمبرداری کارو با بازی مریلا زارعی
«کارو» به کارگردانی احمد مرادپور در شهرستان خلخال جلوی دوربین رفت.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «کارو» به کارگردانی احمد مرادپور، تهیه کنندگی حسین صابری و نویسندگی فهیمه سلیمانی، در شهرستان خلخال جلوی دوربین رفت.

این فیلم محوریتی زنانه داشته و تاکنون نخستین فیلمی است که با محوریت یک زن در سال ۹۸ تولید می‌شود.

مریلا زارعی، پیمان مقدمی و علی پاینده از جمله بازیگران فیلم سینمایی «کارو» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «کارو نوجوان کرمانشاهی بعد از سال ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می‌شود اما او …»

«کارو» بعد از فیلم‌های سینمایی «سجاده آتش» و «رنجر» و سریال «رقص پرواز» چهارمین اثر بلند احمد مرادپور خواهد بود.

این فیلم که تازه‌ترین اثر سازمان هنری رسانه‌ای اوج و اولین محصول «مرکز فیلم و سریال عصر» است، در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از کارگردان: احمد مرادپور، تهیه‌کننده: حسین صابری، فیلمبردار: علی محمد قاسمی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، مشاور رسانه‌ای: امید سهرابی.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «کارو نوجوان کرمانشاهی بعد از سال‌ها تمرین به تیم ملی کشتی دعوت می‌شود؛ اما او …» فیلم سینمایی کارو بعد از فیلم‌های سینمایی «سجاده آتش» و «رنجر» و سریال «رقص پرواز» چهارمین اثر احمد مرادپور خواهد بود.

منتقدان عموما تا این لحظه خیلی از فرم و فیلمنامه مانکن حمایت نکردند و انتقادات تند و تیزی داشتند ؛ یکی از تحلیل های منفی که درباره مانکن بیشتر به چشم میخورد اشاره به این موضوع دارد که  این سریال با روایت یک قصله ملودرام به شدت زننده، کپی ناشیانه ای از سریالهای ماهواره ای است.

  • منبع خبر : مهر