شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در انجام تکالیف توسعه‌ای موفق عمل نموده است
شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در انجام تکالیف توسعه‌ای موفق عمل نموده است
حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در انجام تکالیف توسعه‌ای موفق عمل نموده است.

شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در انجام تکالیف توسعه‌ای موفق عمل نموده است

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در انجام تکالیف توسعه‌ای موفق عمل نموده است.

حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که در جلسه معارفه عضو هیات مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در محل این شرکت حضور یافته بود اظهار داشت: شرکت‌های وابسته به بانک توسعه تعاون مأموریت‌ها و رسالت‌های مهمی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای بانک بر عهده‌دارند که انتظار می‌رود با سازمان‌دهی مناسب و بهره‌گیری از تخصص‌ها و تجارب سرمایه انسانی، در تکمیل زنجیره خدمات‌رسانی در مسیر تأمین اهداف توسعه‌ای بانک قرار داشته باشند.

مهدیان با اشاره به این‌که شرکت خدمات و پشتیبانی قسمتی از امور وظیفه‌ای، فنی و تخصصی بانک را به عهده دارد خاطرنشان کرد: این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای تخصصی در مدیریت و اجرایی، کارنامه‌ای موفق حاصل نموده و هدف این است نقش مکملی برای کاهش هزینه‌ها، کاهش قیمت تمام‌شده پول و ارائه خدمات کیفی به مشتریان فراهم گردد.

وی در همین رابطه افزود: ترکیب مناسبی از تجربه و تخصص در جمع هیات مدیره و مدیران شرکت حضور دارند و مسائل مربوط به سرمایه انسانی شرکت ساماندهی گردیده و اقدامات این شرکت در حوزه ارزیابی اموال ترهینی و وصول مطالبات بانک در حال گسترش است.

مهدیان بابیان نقش مهم نیروهای شرکت در پیشبرد فعالیت بانک گفت: افزایش رضایت شغلی و بهبود امور رفاهی کارکنان این شرکت مدنظر مجموعه مأموریتی بانک توسعه تعاون بوده است و مسائل و مشکلات نیروها لازم است در شرکت به‌صورت مناسبی ساماندهی گردد.

 

مدیرعامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: حجم فعالیت‌ها و ارتباطات شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون بسیار گسترده شده است و ارزش‌افزوده بیشتری از سوی این شرکت در مجموعه بانک توسعه تعاون حاصل گردیده است.

مهدیان با اشاره به تجربه احمد مرآتی در حوزه سلامت سرمایه انسانی گفت: صیانت و مراقبت از پرسنل بانک در راستای پیشبرد اهداف بانک مورد انتظار مجموعه مدیریتی بانک توسعه تعاون است و با توجه به اینکه راهبری بخش مهمی از سرمایه انسانی حاضر در مجموعه بانک توسعه تعاون در شرکت خدمات و پشتیبانی صورت می‌گیرد حضور این عضو جدید هیات مدیره می‌تواند در همین راستا تأثیرگذار و منشأ اثر گردد.

در این جلسه قاسم توکلی مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست ضمن تمجید از عملکرد احمد مرآتی گفت: سلامت، تعهد و تخصص ایشان موجب تقویت عملکرد در انجام مسئولیت جدید خواهد گردید. حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک نیز همکاری تنگاتنگ بانک و شرکت را در تحقق اهداف و تکالیف توسعه‌ای بانک حائز اهمیت قلمداد نمود.

در این دیدار صادق فنایی مدیرعامل و جعفر بارگیران و سعید تاجداری اعضای هیات مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون و مدیران این شرکت در خصوص اهداف، برنامه‌ها و عملکرد تخصصی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون مطالبی بیان نمودند.

گفتنی است بر اساس حکم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، احمد مرآتی به‌عنوان عضو هیات مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون منصوب شد