شمارش آرای انتخابات در سراسر کشور ادامه دارد
شمارش آرای انتخابات در سراسر کشور ادامه دارد
شمارش آرای انتخابات در سراسر کشور ادامه دارد و هنوز ستاد انتخابات وزارت کشور آمار رسمی درباره نتایج آرا اعلام نکرده است.

شمارش آرای انتخابات در سراسر کشور ادامه دارد

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد در حالی که حدود ۵ ساعت از پایان رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گذشته است اما تاکنون هیچ آمار رسمی از نتایج این انتخابات از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام و منتشر نشده است.

خبرنگاران حاضر در محل وزارت کشور که پیگیر و جویای این موضوع هستند تاکنون نتوانستند با منبع موثق در این زمینه ارتباط بگیرند البته گفته می شود احتمالاً ساعت هشت صبح تجمیع آرای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور ساعت ۲ بامداد امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد اگر در روند رای گیری از افراد مراجعه کننده به شعبه اخذ رای طول بکشد به همان اندازه در اعلام نتایج تاخیر را شاهد خواهیم بود.

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته با ۶۷ هزار صندوق و انتخابات شوراها با ۷۵ هزار صندوق اخذ رای انجام شده است در خارج از کشور نیز ۴۵۰ صندوق آرای هموطنان را اخذ کردند.

ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد انتخابات با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و ضریب امنیتی بالا انجام شده است.”شمارش آرای انتخابات در سراسر کشور ادامه دارد”

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی بودند.

  • منبع خبر : ایرنا