نهادهای امنیتی با همکاری دستگاه قضایی بدنبال شناسایی اموال «بابک زنجانی» باشند
نهادهای امنیتی با همکاری دستگاه قضایی بدنبال شناسایی اموال «بابک زنجانی» باشند

ولی داداشی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد درباره اظهارات اخیر بابک زنجانی در دادگاه مبنی براینکه یک ریال هم به خزانه برنمی گردانم، گفت: این حرف ها و مقاومت ها آخرش نتیجه برعکسی برای او خواهد داشت و خودش می داند که چه مجازات […]

داداشی

ولی داداشی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد درباره اظهارات اخیر بابک زنجانی در دادگاه مبنی براینکه یک ریال هم به خزانه برنمی گردانم، گفت: این حرف ها و مقاومت ها آخرش نتیجه برعکسی برای او خواهد داشت و خودش می داند که چه مجازات سنگینی قانون برایش در نظر گرفته است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: همه ی سازمان های مربوطه باید با همکاری هم در جهت برگشت پول بیت المال تلاش کنند.
ولی داداشی با بیان اینکه آخرین ریال بیت المال باید از زنجانی گرفته شود، تصریح کرد: نهادهای اطلاعاتی و امنیتی با همکاری دستگاه قضایی بایستی بدنبال شناسایی اموالی باشند که زنجانی به نام دیگران انتقال داده است و همان افراد هم به جهت همکاری با اختلاس گر بزرگ محاکمه شوند.
وی با اشاره به اینکه پرونده بابک زنجانی باید با شفافیت خاصی پیگیری و به افکار عمومی اطلاع رسانی شود، گفت: هرگونه ابهام در پرونده ایشان باید به سرانجام رسیده و این پرونده بدون هیچ کم و کاستی تکمیل شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ خانه ملت در ادامه افزود: محاکمه زنجانی باید درسی شود برای دیگران، آنهایی که حتی در سرشان فکر بردن اموال و دارای های ملت را دارند.