شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نشانگر خوی تروریستی آمریکاست
شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نشانگر خوی تروریستی آمریکاست
سردار دلها بارها گفته بود که در آرزوی شهادت کوه ها و بیابان ها را این طرف و آن طرف می کند تا به آروزیش برسد.

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نشانگر خوی تروریستی آمریکاست

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، سردار دلها بارها گفته بود که در آرزوی شهادت کوه ها و بیابان ها را این طرف و آن طرف می کند تا به آروزیش برسد.

حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت و کارشناس مسائل منطقه؛ در گفتگو با خبرنگار روزنامه صبح اقتصاد درباره شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی مزد چهل سال مجاهدت، خدمت، اخلاص ، تلاش، ولایت مداری و دفاع از ارزش های انقلاب، اسلام، رهبری و شهدا را گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

او گفت: سردار دلها بارها گفته بود که در آرزوی شهادت کوه ها و بیابان ها را این طرف و آن طرف می کند تا به آروزیش برسد.

کارشناس مسائل منطقه بیان کرد: از آن سو نیز شهادت سردار سلیمانی خوی تروریستی امریکا را نشان داد و ترامپی که مدعی بود می خواهد در منطقه صلح ایجاد کند، در پایان دوره اول ریاست جمهوری خود، در آستانه انتخابات دور دوم در این کشور عملا نشان داد که تروریست های واقعی آمریکا هستند.
شمشادی افزود: حاج قاسم سلیمانی در چند دهه گذشته نه تنها یکی از فرماندهان ارشد جمهوری اسلامی ایران بلکه جبهه مقاومت بود و در ۸ سال و ۹ ماه اخیر در نبرد سوریه و در چند سال اخیر در عراق به هنگام شکل گیری و حملات داعش با مقابله با آنها چه از نظر نیروهای تحت امر خودش در سپاه قدس و چه نیروهای هم پیمان در سوریه، عراق و لبنان و جبهه ی مقاومت نقش اساسی داشت.

او گفت: آنها بسیاری از عملیات داعشی ها، جبهه النصره و تروریست های امریکایی را در عراق، سوریه و لبنان خنثی و به پیروزی جبهه مقاومت کمک کردند لذا تمام این پیروزی ها موجب شده بود که کینه و دشمنی امریکایی ها و صهیونیست ها با حاج قاسم سلیمانی به عنوان طراح اصلی این شکست هایی که آنها مواجه شدند به حد اعلی خودش برسد که در بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه در خروجی فرودگاه بغداد به آن شکل نشان داد.

خبرنگار جبهه مقاومت در ادامه تصریح کرد: درست است که سردار سلیمانی به شهادت رسید و جسم او بر روی کره زمین نیست تا نیروهای مدافعان حرم و جبهه مقاومت را فرماندهی کند اما روح پاکش هست و دستش برای حمایت و هدایت بازتر است.

او بیان کرد: مدافعانی که در حدود ۹ سال گذشته در سوریه جان فشانی کردند و مانع تعدی دشمنان اسلام وحرم و حریم اهل بیت(ع) شدند و نقش بسیار بالایی در تامین امنیت ملی کشورمان و خنثی سازی توطئه هایی که می خواستند داعشی ها را به عنوان اصل اسلام نشان دهند و پروژه اسلام هراسی را در دنیا کلید بزنند که نیروهای ما به فرماندهی سپهبد سلیمانی شکل اصلی از اسلام ناب و حقیقی را در سوریه، عراق و لبنان به نمایش و یادگار برای تمامی مردم منطقه و آزادی خواهان جهان گذاشتند لذا نه تنها مردم منطقه بلکه بسیاری از شخصیت های شناخته شده در کشورهای آمریکا و اروپا از این حادثه ناگوار شوکه شدند و در مدح این شهید بزرگوار مطلب منتشر می کنند.

شمشادی در پاسخ به این سوال که برخی از سودجویان نیروهای مدافع را تروریست می دانند پاسخ داد: تروریست را اینگونه باید تعریف کرد که چه کسی تروریست هست؟ چه کسی از تروریست حمایت می کند؟
ما که داعش، جبهه النصره، الاحرار الشام و طالبان و القاعده را نساختیم؛ این ها همه تشکیل دهنده اینها و حامیان سیاسی و مالیشان مشخص هستند و چیزی نیست که من و شما بخواهیم در ایران بگوییم تروریست را این ها تشکیل دادند حالا اگر برای دفاع از مرزها، سرزمین، دین، مذهب، ناموس و امنیت ملی سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و یا هر فردی که وظیفه انتظامی دارد جان فشانی کند شهید شود و سر بدهد این افراد تروریست می شوند؟!
اینها مطالبی ساختگی است که می خواهند افکار را با آن سرگرم کنند و ارزش کار مدافعین و شهدای حرم را پایین بیاورند و به اهداف خودشان برساند، اما واقعیت امر این هست که درصد بسیاری از مردم در ایران با هر گرایش سیاسی به حاج قاسم سلیمانی به عنوان مردی بزرگ که برای عزت کشور چهل سال مجاهدت کرد و دشمنان قسم خورده این نظام و مملکت سالها در تلاش به شهادت رساندن او بودند نهراسید و به مقدم نبرد رفت و در عراق، سوریه و لبنان بهش احترام می گذارند نشانه این احترام را در فضای مجازی شاهدیم و به طور حقیقی در روزهای پیشرو در آئیین تشیع باقی مانده پیکر این شهید بزرگوار در مشهد، تهران و کرمان به عینه خواهیم دید که این مردم چقدر قدرشناس خواهند بود.

حسن شمشادی