شهادت مرزبانان در درگیری باتروریست های مزدور
شهادت مرزبانان در درگیری باتروریست های مزدور

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شهادت هشت تن از مرزبانان جان بر کف کشورمان در درگیری با اشرار تروریست در منطقه چالدران آذربایجان، شهادت این مرزبانان را تسلیت گفت. سردار سعید منتظرالمهدی با تایید شهادت هشت مرزبان در منطقه چالدران آذربایجان غربی گفت: این مرزبانان در درگیری باتروریست های مزدور عصر روز گذشته جان […]

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شهادت هشت تن از مرزبانان جان بر کف کشورمان در درگیری با اشرار تروریست در منطقه چالدران آذربایجان، شهادت این مرزبانان را تسلیت گفت.

سردار سعید منتظرالمهدی با تایید شهادت هشت مرزبان در منطقه چالدران آذربایجان غربی گفت: این مرزبانان در درگیری باتروریست های مزدور عصر روز گذشته جان خود را در دفاع از حریم میهن عزیزمان فدا کردند.

وی گفت: ساعتی پس از وقوع این حادثه فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به همراه تیمی در منطقه حاضر و پیگیر موضوع شدند و همچنان پاکسازی در منطقه ادامه دارد.

منتظرالمهدی با اشاره به برقراری امنیت کامل در هنگامه بزرگترین پیاده روی دنیا در آستانه اربعین حسینی گفت: به فضل و کرم الهی و هوشیاری ماموران و مرزبانان ناجا و همکاری دیگر دستگاه های مذکور هیچ گونه مشکل امنیتی در منطقه وجود ندارد و امروز امنیت در بالاترین ضریب خود قرار دارد.