شهادت ۱۴۲ فلسطینی در جریان تظاهرات حق بازگشت تاکنون
شهادت ۱۴۲ فلسطینی در جریان تظاهرات حق بازگشت تاکنون

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات کنندگان فلسطینی در جریان تظاهرات حق بازگشت تاکنون دست کم ۱۴۲ فلسطینی شهید و ۱۵۲۰۰ تن دیگر مجروح شده اند.  آمارهای رسمی وزارت بهداشت فلسطین نشان می دهد که تاکنون در جریان تجاوزات نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در تظاهرات های […]

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرات کنندگان فلسطینی در جریان تظاهرات حق بازگشت تاکنون دست کم ۱۴۲ فلسطینی شهید و ۱۵۲۰۰ تن دیگر مجروح شده اند.

 آمارهای رسمی وزارت بهداشت فلسطین نشان می دهد که تاکنون در جریان تجاوزات نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در تظاهرات های مسالمت آمیز حق بازگشت که از ۳۰ مارس گذشته تاکنون ادامه دارد، ۱۴۲ فلسطینی شهید و ۱۵۲۰۰ نفر دیگر هم زخمی شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد که تاکنون پیکر ۱۳۴ نفر از این شهدا پیدا شده و پیکر ۸ نفر دیگر توسط رژیم صهیونیستی توقیف شده است.

در میان این شهدا ۱۶ کودک و زن، ۲ روزنامه نگار، ۲ امدادگر و ۳ معلول دیده می شود و علاوه بر این، ۱۵۲۰۰ نفر دیگر هم به اشکال مختلف زخمی یا در اثر استنشاق گاز اشک آور مسموم شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین به هدف قرار گرفتن مستقیم تیم های پزشکی و شهادت ۲ نفر از آنها و زخمی شدن ۲۳۱ نفر دیگر و نیز خسارت دیدن ۴۰ دستگاه آمبولانس در جریان این تظاهرات ها اشاره کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که رژیم صهیونیستی تیم های خبرنگاری را هم به صورت مستقیم هدف قرار می دهد که در نتیجه آن تاکنون ۲ خبرنگار شهید و ۱۷۵ نفر دیگر زخمی شده اند.