شهرداری‌ها باید دکترین دیگری برای اداره شهرها به کار بگیرند
شهرداری‌ها باید دکترین دیگری برای اداره شهرها به کار بگیرند

معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور گفت: شهرداری‌ها باید دکترین دیگری برای اداره شهرها به کار بگیرند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مهدی جمالی نژاد امشب در جلسه شهرداران استان اظهار داشت:  توانمندی مدیران زمانی مشخص می‌شود که با نبود اعتبار کار کنند بنابراین شهرداری که با شرایط اقتصادی فعلی کار کند و کنار نکشد مدیر خوبی […]

معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور گفت: شهرداری‌ها باید دکترین دیگری برای اداره شهرها به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مهدی جمالی نژاد امشب در جلسه شهرداران استان اظهار داشت:  توانمندی مدیران زمانی مشخص می‌شود که با نبود اعتبار کار کنند بنابراین شهرداری که با شرایط اقتصادی فعلی کار کند و کنار نکشد مدیر خوبی است.

وی افزود: به راحتی می‌شود شهرها را در شرایط بد اقتصادی فعلی اداره کرد استانی مانند لرستان که تمام ظرفیت‌های خدادادی را دارد و باید  توسعه پیدا کند.

معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور عنوان کرد: شهرداری‌ها باید دکترین دیگری برای اداره شهرها به کار بگیرند  این خیلی بد است که در این جلسه عنوان شود شهری ۱۷۵ میلیارد تومان بدهی داشته باشد و پرسنل آن ۹ ماه حقوق نگرفته‌اند شهرداران باید در اداره شهر روش‌های جدید را درپیش بگیرند.

جمالی نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه اعتمادها کمرنگ شده است، افزود: مهمترین موضوع اعتماد سازی است یعنی مردم را با شهرداری آشتی دهند از سوی دیگر شفافیت و راستگویی را پایه واساس کار خود قرار دهند. باید تحول ایجاد شود و شهرداران بیش ازبازآفرینی شهرها بازاندیشی را مدنظر داشته باشید.

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها به جد برای تحول و جهش شهرهای‌شان تلاش کنند زیرا شهرداری کار ۲۴ ساعته است.

معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشور با بیان اینکه شورایی که هرروزبا شهرداری اختلاف داشته باشد نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، گفت: شهرداری‌ها و شوراهای شهرهمدلی، هم افزایی، رفاقت وهمگرایی را مورد توجه قرار دهند.

وی در رابطه با انتقادهای مطرح شده در مورد پرداخت جرائم راهنمایی، توزیع ارزش افزوده و پایین بودن حقوق شهرداران نیز عنوان کرد: همه موارد مورد بررسی قرار گرفته و همه تلاش خود را برای حمایت از شهرداری‌ها به کار خواهیم گرفت.