شهروندان سنت خانه تکانی را به تاخیر بیندازند
شهروندان سنت خانه تکانی را به تاخیر بیندازند
مصرف آب در شهرها و روستاهای استان در نیمه اول اسفند امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۷ درصد افزایش یافته است.

شهروندان سنت خانه تکانی را به تاخیر بیندازند

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی از سوی هم استانی های عزیز و همچنین موسم سنت خانه‌تکانی و استقبال از بهار ، مصرف آب در شهرها و روستاهای استان در نیمه اول اسفند امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۷ درصد افزایش یافته است.
سید ابراهیم علوی افزود: هرچند تمام امکانات و تاسیسات تامین آب به طور شبانه روزی در مدار تولید قرار دارد اما برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت بهداشت فردی ، مصرف آب به شکل فزاینده ای افزایش یافته است،
وی تصریح کرد: در صورتی که هم استانی های عزیز توصیه‌های بهداشتی را در حد متعارف و منطقی با رعایت مدیریت مصرف مد نظر قرار دهند، مشکلی در تامین آب شرب ایجاد نمی‌شود.
وی همچنین از هم استانی های عزیز خواست که در این ایام خواست به دلیل شرایط خاص ایجاد شده فعالیت های مربوط به سنت خانه تکانی را به تاخیر بیندازند تا دیگر مصرف کنندگان با کاهش افت فشار یا قطع آب مواجه نشوند. وی اعلام نمود که جهت رفاه حال هم استانی ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمهیداتی پیش بینی شده که نیازی به حضور در ادارات آبفا جهت گرفتن خدمات نیست و کلیه خدمات مورد نیاز هم استانی ها در سایت شرکت و نیز با تماس تلفنی به شماره ۱۵۲۲ برای شهروندان و شماره ۱۵۲۳ برای روستاییان قابل دسترس است ،ضمنا تلفن ۱۲۲ در سطح شهرها و روستاهای استان تمام وقت در حال خدمت رسانی به هم استانی های عزیز می باشد. وی تاکید کرد رسالت شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در سطح شهرها و روستاهای استان تامین کمی و کیفی آب شرب و مطلوب در طول شبانه‌روز می باشد و با شرایطی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم انشعاب هیچ مشترکی به علت عدم پرداخت هزینه قطع نخواهد شد اما برای استمرار خدمت سقایی و آبرسانی به هم استانی های عزیز قطعا دریافت هزینه های مرتبط با مصرف آب شرب اهمیت داشته و ضروری است. وی درخواست کرد که مشترکین محترم نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود از روش های غیرحضوری حتی الامکان اقدام نمایند.