شکست ایران مقابل روسیه
شکست ایران مقابل روسیه

تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در اولین دیدار مرحله گروهی به مصاف روسیه رفت و مقابل این تیم شکست خورد. این دیدار که به دلیل شرایط نامساعد جوی از روز یکشنبه به امروز موکول شده بود، در نهایت با نتیجه ۶ بر ۲ به سود روسیه خاتمه یافت. گل‌های ایران را حسین تیزبر به […]

سوریه

تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در اولین دیدار مرحله گروهی به مصاف روسیه رفت و مقابل این تیم شکست خورد.

این دیدار که به دلیل شرایط نامساعد جوی از روز یکشنبه به امروز موکول شده بود، در نهایت با نتیجه ۶ بر ۲ به سود روسیه خاتمه یافت.

گل‌های ایران را حسین تیزبر به ثمر رساند و تیم ایران یک پنالتی را نیز از دست داد.

با پایان یافتن این دیدار، تیم ایران به ترتیب روزهای سه شنبه و پنجشنبه دومین و سومین دیدار مرحله گروهی خود را  مقابل تیم‌های آرژانتین و پرتغال برگزار خواهد کرد.

رقابت‌های جهانی فوتبال هفت نفره با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه زیر برگزار می‌شود:

گروه A : برزیل، ایرلند، کانادا، اسپانیا

گروه B : آرژانتین، روسیه، پرتغال، ایران

گروه C : هلند، انگلستان، ونزوئلا، ژاپن

گروه D:  اوکراین، آمریکا، ایرلند شمالی، استرالیا

عبدالرضا کریمی زاده، حسن صفری، حسین تبریز (بوشهر)، صادق حسنی، امیر عزت دوست (گیلان)، مهدی جمالی (قم)، لطف اله جنگجو (مازندران)، عباس ترابی، محسن مختاری(مرکزی)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم زاده، امیر امجدیان (کرمانشاه)، حبیب اله حیدری مهر (زنجان)، ۱۴ ملی پوش اعزامی به این مسابقات هستند.

امین الله مانی، سرمربی تیم ملی و احمد جانعلی، مربی تیم ملی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند و سجاد کرمی و مصطفی سلیمانی نیز به ترتیب به عنوان مربی بدنساز و فیزیوتراپ، در کنار تیم حضور دارند و سرپرستی کاروان اعزامی نیز بر عهده احسان باقری است.

این مسابقات از ۱۹ شهریور ماه آغاز شده و تا یکم مهر ماه در شهر سان لوئیز برپاست.