شکست «ترامپ» در منطقه/تضعیف برجام باعث تقویت ایران می شود
شکست «ترامپ» در منطقه/تضعیف برجام باعث تقویت ایران می شود

علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد در واکنش به اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا در قبال برجام، گفت: سخنان ترامپ نشان از شکست او در منطقه است و برای شکست های پی در پی خود باید هم به سمت […]

علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد در واکنش به اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا در قبال برجام، گفت: سخنان ترامپ نشان از شکست او در منطقه است و برای شکست های پی در پی خود باید هم به سمت برهم زدن برجام برود.
وی در ادامه افزود:آنها مطمئن باشند برهم زدن برجام و یا تضعیف آن باعث تقویت جمهوری اسلامی می شود.
رحیمی با بیان اینکه ادبیات او در نشست خبری شب گذشته مضحک و خنده دار بود، تصریح کرد: تاثیر دلارهای نفتی عربی در سخنان ترامپ کاملا مشهود بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه سخنان روحانی پس از اظهارات ترامپ، نشان از صلابت واقتدارایران بود، عنوان کرد:سخنان کوبنده و صریح رئیس جمهورکشورمان اتحاد و همبستگی ملت و دولت را در مقابل گستاخی های آمریکایی ها نشان داد.
این نماینده مجلس در ادامه اضافه کرد: ملت آمریکا با داشتن چنین رئیس جمهوری باید هرروز شاهد بی اعتباری پرچم و دولت خود بدست ترامپ باشند.