شکست کامل تروریست در سوریه
شکست کامل تروریست در سوریه

رئیس جمهور روسیه از پایان عملیات نظامی در کرانه های شرقی و غربی فرات در سوریه و شکست کامل تروریست‌ها در این منطقه خبر داد. به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در گفتگو با خبرنگاران عنوان داشت: سرگئی شویگو وزیر دفاع کشور گزارشی به من ارائه داد که در آن تاکید […]

رئیس جمهور روسیه از پایان عملیات نظامی در کرانه های شرقی و غربی فرات در سوریه و شکست کامل تروریست‌ها در این منطقه خبر داد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در گفتگو با خبرنگاران عنوان داشت: سرگئی شویگو وزیر دفاع کشور گزارشی به من ارائه داد که در آن تاکید شده عملیات در کرانه های شرقی و غربی فرات با شکسته کامل تروریست‌ها تکمیل شده است.

وی در ادامه افزود: طبیعتاً برخی عناصر تروریستی همچنان از خود مقاومت نشان می دهند اما به صورت کلی اقدامات رزمی در این مرحله و در این منطقه به صورت کامل انجام شده است تکرار می کنم ما علیه تروریست ها به پیروزی رسیده و آنها را به صورت کامل شکست دادیم.

پوتین در ادامه تاکید کرد: قبل از آنکه به مرحله روند سیاسی در سوریه منتقل شویم باید مناطق کاهش تنش تقویت شوند و خونریزی ها به صورت نهایی در کشور متوقف گردد همگان باید در روند حل و فصل مسئله سوریه مشارکت کنند و دولت این کشور و همچنین کشورهای منطقه در کنار سازمان ملل به مرحله آتی یعنی روند سیاسی وارد شوند
نیروهای روسیه و همچنین ناوگان دریایی این کشور در عملیات رزمی علیه تروریستها در کنار ارتش سوریه بنا به درخواست دولت بشار اسد رئیس جمهوری این کشور مشارکت دارند.