صحبت‌های علیرضا بیرانوند در میان اظهارنظرهای برگزیده فیفا
صحبت‌های علیرضا بیرانوند در میان اظهارنظرهای برگزیده فیفا

صحبت‌های علیرضا بیرانوند درباره گذشته‌اش در میان اظهارنظرهای برگزیده فیفا در هفته گذشته قرار گرفته است. سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اظهارنظرهای منتخب هفته گذشته را منتشر کرده است که در میان این اظهارنظرها، صحبتهای علیرضا بیرانوند درباره سختی‌های گذشته‌اش دیده می شود. بیرانوند چند روز پیش با روزنامه گاردین صحبت کرده بود و بخشی […]

صحبت‌های علیرضا بیرانوند درباره گذشته‌اش در میان اظهارنظرهای برگزیده فیفا در هفته گذشته قرار گرفته است.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اظهارنظرهای منتخب هفته گذشته را منتشر کرده است که در میان این اظهارنظرها، صحبتهای علیرضا بیرانوند درباره سختی‌های گذشته‌اش دیده می شود. بیرانوند چند روز پیش با روزنامه گاردین صحبت کرده بود و بخشی از این مصاحبه در سایت فیفا منعکس شده است: «مشکلات زیادی را برای محقق کردن رویاهایم پشت سر گذاشتم اما قصد ندارم این مشکلات را فراموش کنم چرا که آنها مرا به فردی تبدیل کرده اند که الان هستم.»

سایت فیفا نوشته است: بیرانوند با ۱۲ کلین شیت (گل نخوردین) در راه جام جهانی روسیه، به کشورش کمک کرد تا بلیت جام جهانی را به دست بیاورد.

در میان اظهارنظرهای منتخب فیفا، صحبتهای لوییس سوارس درباره محمد صلاح، اظهارات لیونل مسی و زین الدین زیدان هم دیده می شود.