طارمی با انتخاب پورتو بهترین کار را کرد
طارمی با انتخاب پورتو بهترین کار را کرد
دستیار دراگان اسکوچیچ معتقد است که پورتو بهترین انتخاب ممکن برای مهاجم تیم ملی ایران است.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد و به نقل از سایت bancada، چند تیم بزرگ پرتغال به‌دنبال به خدمت گرفتن مهدی طارمی هستند و امیدوارند تا بهترین گلزن ریو آوه را به خدمت بگیرند. در این بین باشگاه ریوآوه درخواست مالی زیادی برای فروش مهاجم ایرانی کرده است.”طارمی با انتخاب پورتو بهترین کار را کرد”

تونی اوسنیک، دستیار دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران با تمجید از مهدی طارمی و انتقال او به پورتو گفت: او برای رسیدن به موفقیت‌ها تلاش می‌کند و این امر به او بی حد و حصر انگیزه می‌دهد. او بسیار مهاجم قابلی است و می‌تواند  تیم پورتو را تقویت کند. انتخاب پورتو بهترین راه ممکن برای او است.

این مربی به دلیل ضروریات نقشی که در ساختار فنی تیم ملی ایران بازی می‌کند، در اواخر روزهای اخیر تکامل مهاجم را از نزدیک دنبال کرده و تأکید می‌کند که این بازیکن به‌زودی خود را به پورتو تحمیل می‌کند.

او در ادامه گفت: طارمی قدرت و سرعت دارد. هم‌چنین می داند که چگونه با استفاده از قدرت بدنی خود از حریفان پنالتی بگیرد. او در محافظت از توپ بسیار هوشمند است. طارمی بازیکن خیلی خوبی است و خرید فوق‌العاده‌ای برای پورتو خواهد بود.

بنا بر اعلام یک سایت کروات، دو دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، دو دستیار این مربی در تیم ملی فوتبال ایران مشخص شدند.

«ملادن زگانیر» که سابقه کار در تیم زیر ۲۱ سال کرواسی را دارد در کنار «تونی اوسنیک» که در تیم ملی اسلوونی کار کرده است، دستیاران جدید اسکوچیچ در تیم ملی ایران خواهند بود. این خبر را سایت hrt کرواسی و با تایید دراگان اسکوچیچ اعلام کرده است تا دو دستیار خارجی این مربی کروات در تیم ملی فوتبال ایران مشخص شوند.

اولین حضور رسمی این مربی در بازی برابر هنگ کنگ است که در تهران برگزار می‌شود. ایران در دیدار رفت توانست با دو گل هنگ کنگ را شکست دهد و در دیدار برگشت در تهران به مصاف این تیم خواهد رفت.

  • منبع خبر : ایسنا