طارمی قراردادش را تمدید نمی‌کند/ قراردادم ارتباطی به زلزله ندارد
طارمی قراردادش را تمدید نمی‌کند/ قراردادم ارتباطی به زلزله ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه زلزله تهران هیچ ربطی به قراردادش ندارد گفت: مهدی طارمی در نامه‌ای به باشگاه اعلام کرده‌ قصد تمدید قراردادش را ندارد. برانکو ایوانکوویچ پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات مختلف پاسخ داد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه زلزله تهران هیچ ربطی به قراردادش ندارد گفت: مهدی طارمی در نامه‌ای به باشگاه اعلام کرده‌ قصد تمدید قراردادش را ندارد.

برانکو ایوانکوویچ پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات مختلف پاسخ داد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با مدیران باشگاه که آقای گرشاسبی، حاجی بیگی، افشین پیروانی و پندار خمارلو در آن بودند، داشتیم. اعضای کادر فنی هم حضور داشتند. در این نشست درباره خیلی از موارد بحث کردیم. قبل از هر چیزی هم که بحث مسائل مالی بود. همه چیز به خوبی حل و فصل و توافقات انجام شد.

وی درباره زمان تمدید قرار خود اظهار داشت: انتظار داریم تا پایان هفته آن را نهایی کنیم. هم درباره خودم و اعضای کادر فنی و همچنین در قرارداد با آقای پیروانی. ان‌شاءالله تا پنجشنبه قراردادمان قطعی می‌شود. مشکلی در راه تمدید قرارداد نخواهیم داشت.

برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه در این جلسه راجع به چه موضوعی گفتگو داشته اند تصریح کرد: بیشتر درباره وضعیت تیم و بازیکنان صحبت کردیم. یکی از صحبت هایمان راجع به مهدی طارمی بود. با ابتکار بنده و آقای پیروانی پیشنهاد تمدید دوساله قرارداد مهدی طارمی را به باشگاه ارئه دادیم تا نشان دهم چقدر برایمان مهم است و برای او احترام قائلیم اما متاسفانه ایشان تاکنون نپذیرفته است قراردادش را تمدید کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: طارمی قصد دارد به یک تیم خارجی برود و برای همین در نامه ای به باشگاه اعلام کرد قصد ندارد قراردادش را تمدید کند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه به ماندن طارمی امیدواریم، گفت: با این حال طارمی یک بازیکن حرفه ای است و از این راه پول در می آورد. او خودش باید در اینباره تصمیم بگیرد.

برانکو درباره اینکه آیا تمام و کمال طلبش را دریافت کرده است؟ اظهار داشت: بحث تسویه یا شرط گذاشتن نبود. طبیعی است بابت این دو سه سال باید می نشستیم و تسویه حساب می کردیم. بحث تسویه با کمک هایم در ۵ دقیقه انجام شد. این بحث فقط درباره من کمی طول کشید که در نهایت هم حل شد. وقت نداشتیم تا به حال به این موضوع بپردازیم. آقای پیروانی هم تا حالا قرارداد ندارد و این موضوع هم حل می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت احمد نوراللهی گفت: وضعیت این بازیکن هم روشن می شود. الان دقیقا نمی توانم بگویم وضعیت او در چه مرحله ای است. اما روی نوراللهی حساب می کنیم و قطعا با بازگشتش، به ما کمک می کند.

وی درباره اینکه شایعه شده به خاطر زلزله تهران حاضر به تمدید قرارداد نشده و به نوعی ترسیده است، اظهار داشت: تفاوت من با بازیکنانم این بود که من موقع زلزله روی تختم خوابیده بودم اما بازیکنانم داخل ماشین هایش خوابیدند!

سرمربی پرسپولیس بار دیگر درباره مهدی طارمی صحبت کرد و گفت: با وکیل طارمی صحبت کردیم و او به من گفت قصدش چیست. البته باید بدانیم که طارمی در دو سال اخیر چقدر زحمت کشیده است و بهترین بازیکن لیگ ایران شده است. علاوه بر این باید بدانیم او ملی پوش است. درست است طارمی اشتباه کرد اما او قصد و نیت بدی در بحث قرارداد با باشگاه ترکیه ای نداشت. چون خودش هم عواقبش را در سال جام جهانی دید.

برانکو افزود: در حال حاضر هم طارمی تاوان کارش را می دهد. بارسلونا و رئال مادرید هم جریمه شده اند. این در همه باشگاه ها پیش می آید اما این مشکلات از روی عمد نیست. او حرفه ای است و حالا قراردادش تمام می شود. حقش است برود و نباید از او ایراد بگیریم.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره فشار مدیران باشگاه تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال برای محرومیت احتمالی  به دلیل تخلف هواداران این تیم اظهار داشت: یعنی ما حق نداشتیم در این بازی پیروز شویم؟ مثل اینکه نباید برنده می شدیم! اینکه ۲ بر صفر بردیم خیلی زیاد بود که اینقدر ناراحتند؟

برانکو ادامه داد: آنها اگر به خاطر تشویق هواداران پرسپولیس ناراحتند باید بگویم طبیعی است هواداران هر تیمی باید همان تیم را تشویق کنند. من خوشحالم که با این برد به هواداران نشاط دادیم. چون طبیعی است بازی با سپاهان و تراکتور بسیار بزرگ است. این بازی ها به هر حال بازی هایی هستند که اسمش را می گذاریم ریسک های بزرگ! خیلی ها از من می پرسند دربی چه می شود و بعضی ها هم حاضرند قهرمان نشویم اما دربی را ببریم.

وی ضمن اعلام اینکه تمدید قراردادش دو ساله است درباره میزان افزایش دستمزدش به شوخی، گفت: ۸۳/۲۸ درصد به قراردادم اضافه می شود.

برانکو با لحنی شوخ طبعانه ادامه داد: فکر می کنید من استحقاق این رقم را ندارم؟ اگر سوال دارید از بخش حقوقی باشگاه بپرسید.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات و احتمال ماندن بازیکنان برای فصل آینده گفت: درباره تمدید بازیکنان صحبت کردیم. باشگاه پرسپولیس حد و مرزش را مشخص کرده است. هر بازیکنی می خواهد می تواند به تیم های دیگر برود. هر کس می خواهد برود اما فکر نمی کنم از هر لحاظ، باشگاهی بهتر از پرسپولیس وجود باشد.

برانکو در پایان گفت: ما بدون نوراللهی و طارمی توانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. خوب نتیجه گرفتیم و نیازی نیست که بخواهیم کسی را برگردانیم یا از دست بدهیم.