ضرورت تغییر در طرح اکران فیلم‌های خارجی
ضرورت تغییر در طرح اکران فیلم‌های خارجی

علی سرتیپی معتقد است برای موفقیت و جذب مخاطب برای تماشای فیلم های خارجی در سینما باید تغییراتی در مدل اجرای طرح ایجاد کرد. علی سرتیپی مدیر پردیس کورش درباره تجربه اکران فیلم های خارجی که به تازگی در سینماهای کشور آغاز شده و فروش آن بسیار پایین است، گفت: هنوز اکران فیلم های خارجی […]

علی سرتیپی معتقد است برای موفقیت و جذب مخاطب برای تماشای فیلم های خارجی در سینما باید تغییراتی در مدل اجرای طرح ایجاد کرد.

علی سرتیپی مدیر پردیس کورش درباره تجربه اکران فیلم های خارجی که به تازگی در سینماهای کشور آغاز شده و فروش آن بسیار پایین است، گفت: هنوز اکران فیلم های خارجی در کشور جا نیفتاده و اطلاع رسانی دقیقی برای آن صورت نگرفته است به همین دلیل استقبال مخاطبان چندان رضایت بخش نیست.

وی بیان کرد: امیدواریم تبلیغات مناسبی برای اکران فیلم های خارجی صورت گیرد، علاوه بر آن امیدوارم در انتخاب فیلم های خارجی برای اکران دقت بیشتری صورت گیرد و فیلم های روز دنیا در سینماها نمایش داده شود.

این سینمادار تاکید کرد: این روزها سینما برای تبلیغات نیاز چندانی به تلویزیون ندارد و می توان با استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ چنین طرح هایی استفاده کرد. اگر این موارد به درستی اعمال شود می توان به استقبال مخاطبان از این فیلم ها امید داشت.

این تهیه کننده سینما توضیح داد: به تازگی فیلم سینمایی «تمام پول های جهان» به کارگردانی ریدلی اسکات در سینماها با تعداد سانس های معین اکران شده است اما چندان با استقبال مخاطبان همراه نیست.