طوفان قدوس در اولین حضورش در لیگ فرانسه
طوفان قدوس در اولین حضورش در لیگ فرانسه

تیم فوتبال آمیان در هفته سوم رقابت های لوشامپیونه برابر حریف خود به برتری ۴ بر ۱ رسید تا اولین پیروزی خود را در این رقابت ها دشت کند. انتقال سامان قدوس با توجه به درخشش خیره کننده ای که در تیم اوسترشوند از خود نشان داده بود، به یکی از موضوعات چالش برانگیز فصل […]

تیم فوتبال آمیان در هفته سوم رقابت های لوشامپیونه برابر حریف خود به برتری ۴ بر ۱ رسید تا اولین پیروزی خود را در این رقابت ها دشت کند.

انتقال سامان قدوس با توجه به درخشش خیره کننده ای که در تیم اوسترشوند از خود نشان داده بود، به یکی از موضوعات چالش برانگیز فصل نقل و انتقالات تبدیل شده بود ولی در نهایت ملی پوش ایرانی با مسئولان باشگاه آمیان فرانسه به توافق رسید تا به یک باره از لالیگا به لوشامپیونه منتقل شود.

آمیان در دو هفته ابتدایی لیگ فرانسه با دو شکست زمین مسابقه را ترک کرده بود و همین موضوع سبب شد تا کریستیف پلیسیر سرمربی این تیم فرانسوی علیرغم اینکه قدوس به تازگی به این تیم ملحق شده بود در مورد او ریسک کند واز ابتدا این بازیکن را راهی میدان کند.

البته تصمیم سرمربی آمیان خیلی زود جواب داد و سامان قدوس خرید جدید این تیم موفق شد اولین گل خوددر فرانسه و گل دوم تیمش  برابر رمیس را در دقیقه ۵۹ با یک ضربه سر فنی و تماشایی ثبت کند.

آمیان که در این دیدار میزبان رمیس بود در دقایق ۲۲ توسط ادی و در دقایق ۶۷ و ۷۳ توسط موسی کوناته به گل رسیده بود تا تک گل تیم میهمان خللی در پیروزی پر گل این تیم ایجاد نکند و آنها در سومین دیدار فصل به اولین پیروزی خود دست یابند.

این پیروزی از آن جهت برای آمیان ارزشمند تر بود که آنها موفق به شکست تیمی شدند که دو هفته ابتدایی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و با این سه امتیاز خود را از انتهای جدول جدا کردند و در رتبه ۱۳ جدول ۲۰ تیمی مسابقات قرار گرفتند.

بی شک گلزنی قدوس در اولین دیدار که با اولین پیروزی آمیان هم همراه شد، می تواند شروع بسیار خوبی در رقابت های لوشامپیونه باشد که به دقت توسط استعدادیاب های تیم های مطرح دنیا دنبال می شود؛ بازیکنی که حالا با ادامه درخشش خود می تواند برخلاف جام جهانی به یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا هم بدل شود.