ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد/ برقراری نظم کامل و رضایت تماشاگران
ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد/ برقراری نظم کامل و رضایت تماشاگران

در حالی که چند ساعت تا آغاز دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده، ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شده و هزاران تماشاگر پشت در مانده‌اند. تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه در […]

در حالی که چند ساعت تا آغاز دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده، ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شده و هزاران تماشاگر پشت در مانده‌اند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران به پایان رسیده بود.

* هواداران پرسپولیس علیرضا بیرانوند را مورد تشویق قرار داده و برای او مقابل مهاجمان السد آرزوی موفقیت داشتند. آنها همچنین علیه بونجاح مهاجم السد هم شعار دادند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی تونل ورودی بازیکنان را رنگ، آسفالت و بنر بازیکنان حال حاضر و قدیمی تیم پرسپولیس و استقلال را نصب کرده و شکل و شمایل بهتری به ورزشگاه داده اند.

* قرار است بعد از بازی امروز و در صورت حضور پرسپولیس در فینال، کارهای دیگری هم در ورزشگاه انجام شود تا از لحاظ AFC مشکلی برای برگزاری فینال پیش نیاید.

* با اینکه کمتر از چهار ساعت به شروع بازی مانده، تقریبا تمام سکوهای ورزشگاه پر شده و جای کمی برای نشستن باقی مانده است.

* با توجه به اینکه بلیت فروشی اینترنتی انجام شده، سرعت پایین اینترنت باعث شده تا حضور هواداران در ورزشگاه به کندی صورت گرفته و این مسئله باعث اعتراض طرفداران پرسپولیس شود.

* ماموران انتظامی نهایت همکاری را با هواداران انجام داده و این ارتباط خوب باعث آرامش تماشاگران حاضر در ورزشگاه شده است.

* به تعدادی از خبرنگاران اجازه ورود با خودروهایشان به ورزشگاه داده نشد که با وساطت مسئولان انتظامی این مشکل برطرف شد و خبرنگاران و عکاسان توانستند با خودرو وارد ورزشگاه شوند.