دشمن هیچ‌گاه دست از عداوت و دشمنی علیه کشورمان برنمی‌دارد
دشمن هیچ‌گاه دست از عداوت و دشمنی علیه کشورمان برنمی‌دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از عداوت و دشمنی علیه کشورمان برنمی‌دارد، گفت: تلاش گسترده دشمنان بر تضعیف جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است. امیر سرتیپ امیر حاتمی در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی مالک اشتر به اهمیت ماموریت و جایگاه این دانشگاه در سطح کشور و نیروهای […]

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از عداوت و دشمنی علیه کشورمان برنمی‌دارد، گفت: تلاش گسترده دشمنان بر تضعیف جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است.

امیر سرتیپ امیر حاتمی در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی مالک اشتر به اهمیت ماموریت و جایگاه این دانشگاه در سطح کشور و نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه صنعتی مالک اشتر وظیفه دارد پاسخگوی جدی نیازهای بخش صنعت دفاعی، نیروهای مسلح و نوع تهدیدات فرارو و پیش‌روی دشمنان علیه کشورمان باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی مالک اشتر با توجه به نوع ماموریت‌هایش توانسته خود را مجهز، آماده  و توانمند کند، افزود: این دانشگاه با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تخصصی خود می‌تواند پاسخگوی نیازهای واگذاری کشور نیز باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ‌ماموریت‌ها و فعالیت‌های دانشگاه صنعتی مالک اشتر باید در راستای پاسخگویی به نیازها و مطالبات ‌نیروهای مسلح و بخش صنعت دفاعی ‌باشد، تصریح کرد: این دانشگاه موظف و مکلف است دانش مورد نیاز نیروهای مسلح و بخش صنعت دفاعی را تولید کند.

امیر سرتیپ حاتمی تاکید کرد: اهمیت کار صنایع دفاعی و دانشگاه صنعتی مالک اشتر از آنجایی است که بلافاصله بهره‌بردار و استفاده‌کننده از محصول و دستاورد تولید شده بازخورد واقعی خود را ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیار علاقه‌مندیم از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی کشور بیشتر در وزارت دفاع استفاده کنیم، اضافه کرد: صنعت کشور و صنعت دفاعی نیازمند هم‌افزایی، هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر جهت رشد و پیشرفت صنعت و مراکز علمی کشور هستند و براین اساس وزارت دفاع آماده است تجارب و ظرفیت‌های خود را اختیار دانشگاه‌ها و بخش صنعت قرار دهد.

امیر حاتمی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی مالک اشتر می‌تواند نقش رابط اصلی را برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های دانشگاه‌های کشور ایفا کند، خاطرنشان کرد: اگر این حلقه رابط و پل ارتباطی برقرار شود شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه صنعتی خواهیم بود.

‌وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی‌ها و خباثت‌های نظام سلطه علیه ملت بزرگ ایران اسلامی ادامه داد: هدف تمام این دشمنی‌ها خدشه‌پذیر کردن و تضعیف توان دفاعی کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از عداوت و دشمنی علیه کشورمان برنمی‌دارد، تاکید کرد: تلاش گسترده دشمنان بر تضعیف جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است.