بی توجهی به رسانه ها زمینه ساز بروز مشکل برای دولت می شود
بی توجهی به رسانه ها زمینه ساز بروز مشکل برای دولت می شود

جواد کاظمی نسب درباره عدم شرکت برخی از رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد : قبل از اینکه ما نماینده مرد باشیم رسانه ها نمایندگان ملت ایران هستند . نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد تصریح کرد :  رسانه ها با اطلاع رسانی دقیق مانع از بروز کوتاهی فرهنگی ، […]

کاظمی نسب

جواد کاظمی نسب درباره عدم شرکت برخی از رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد : قبل از اینکه ما نماینده مرد باشیم رسانه ها نمایندگان ملت ایران هستند .

نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد تصریح کرد :  رسانه ها با اطلاع رسانی دقیق مانع از بروز کوتاهی فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی در عرصه کشور میشوند و انتظار از مسئولین این است که بیشتر به رسانه ها اهمیت دهند .

کاظمی نسب در ادامه افزود : عدم رسیدگی به رسانه ها منجر به مشکل ساز شدن برای دولت  می شوند و باید حق آن ها را بدهند تا باعث تقویت کشور شوندو باید دولت و مجلس ورود کنند .

نماینده مردم اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر تحولات اقلیم کردستان عراق و آوردن بخشی از خاک خوزستان در نقشه شان بیان کرد :مردم خوزستان از دیرباز اهل مبارزه با بیگانگان از جمله انگلیس بودند و در جنگ تحمیلی با تقدیم ۱۲ هزار شهید عرب از ۲۲ هزار شهید استان خوزستان نقش به سزایی داشتند.  آنان از اولین گروه اعزامی مدافعان حرم هستند و به هیچ عنوان اجازه تعرض دشمن به خاک کشور را نخواهند داد .

وی درباره دیپلماسی سردار قاسم سلیمانی در قضیه اقلیم کردستان عراق تصریح کرد : سردار سلیمانی  از حامیان مردم ستم دیده و مظلوم یمن، عراق و سوریه است و از سرداران عزیز میهن و نمایه سپاه پاسداران و اسم ایشان لامع تمام  دنیاست.

این نماینده لیست امید مجلس درباره برجام اظهار کرد: این یک قرارداد بین المللی و مورد قبول است و دولت , مجلس و نظام جمهوری اسلامی در مقابل کشور های ۱+۵ با قدرت برخورد می کنند .