عراق جنگ زده نسبت به مسئولان ایرانی خدمات بهتری به زائران می دهد
عراق جنگ زده نسبت به مسئولان ایرانی خدمات بهتری به زائران می دهد

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات از عدم ارائه مطلوب خدمات رسانی مسئولان ایرانی انتقاد کرد. نادری در پاسخ به سوالی مبنی بر خدمات منسجم دولت عراق و عدم این انسجام در مسولان ایرانی بیان کرد: متأسفانه  با توجه به امنیت جمهوری اسلامی ایران  وضعیت خدمات رسانی و اقامت در داخل کشور مناسب نیست. وی با […]

شهاب نادری

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات از عدم ارائه مطلوب خدمات رسانی مسئولان ایرانی انتقاد کرد.

نادری در پاسخ به سوالی مبنی بر خدمات منسجم دولت عراق و عدم این انسجام در مسولان ایرانی بیان کرد:

متأسفانه  با توجه به امنیت جمهوری اسلامی ایران  وضعیت خدمات رسانی و اقامت در داخل کشور مناسب نیست.

وی با انتقاد از خدمات رسانی مسئولین به زائران ادامه داد: عراق با این شرایط جنگی و اوضاعی که دارد در برخی موارد خدمات بهتری به ایرانیان ارائه می دهد.

نماینده مردم جوانرود درباره بازگشایی مجدد مرز خسروی گفت: با توجه به قولهایی که استاندار کرمانشاه و معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور دادند این مرز مجددا بازگشایی خواهد شد و زائران می توانند از این مرز خارج شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به اعلام آمادگی عراق در حذف روادید، مسئولان حاضر به این کار نیستند، گفت: من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

نادری در خصوص دو برابر شدن هزینه رفت و آمد در این ایام بیان کرد: این موضوع که دولت عراق امکانات حمل و نقل خود را رایگان کرده اما مسئولین کشورمان نرخ اتوبوس و هواپیما را دوبرابر کرده اند بسیار زشت است و جای تأسف دارد.