عراق مجبور به اجرای تحریم های آمریکا علیه ایران است
عراق مجبور به اجرای تحریم های آمریکا علیه ایران است

نخست وزیر عراق به بیان موضع بغداد در قبال تحریم های آمریکا ضد ایران پرداخت و اعلام کرد که کشورش با این تحریم ها همراهی نخواهد کرد. به گزارش صبح اقتصاد , نخست وزیر عراق از مخالفت کشورش با تحریم آمریکا ضد ایران خبر داد. حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد: ما ضد تحریم […]

نخست وزیر عراق به بیان موضع بغداد در قبال تحریم های آمریکا ضد ایران پرداخت و اعلام کرد که کشورش با این تحریم ها همراهی نخواهد کرد.

به گزارش صبح اقتصاد , نخست وزیر عراق از مخالفت کشورش با تحریم آمریکا ضد ایران خبر داد.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد: ما ضد تحریم های بین المللی هستیم و تجربه در عراق به تضعیف کشور و ملت منجر شد؛ از همین رو دولت با تحریم های آمریکا ضد ایران همراهی نخواهد کرد اما متعهد به حمایت از ملت و منافع کشور است.

نخست وزیر عراق گفت: از گروههای سیاسی عراقی می خواهیم که به توافقی درباره برنامه دولت برسند که خواسته های ملت عراق را برآورده کند.

وی همچنین از ارجاع دو وزیر سابق شامل وزیر صنایع و آموزش و پرورش و دو مدیر کل به هیئت شفافیت عراق خبر داد و بیان کرد: از مبارزه با فساد دست بر نمی داریم و فهرست جدیدی از مفسدان به زودی منتشر خواهد شد.

العبادی ضمن تاکید بر نقش آیت الله سیستانی اعلام کرد: مرجعیت دینی نقش مهمی ایفا می کند و خطابه آن به دولت در مبارزه با فساد کمک می کند.