تجزیه عراق ضرر بزرگی برای مردم کرد است/ وحدت ایران و ترکیه برای یکپارچگی عراق
تجزیه عراق ضرر بزرگی برای مردم کرد است/ وحدت ایران و ترکیه برای یکپارچگی عراق

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، درباره همه‌پرسی استقلال کردستان عراق، اظهار داشت: این نقشه شوم صهیونیستی برای تجزیه کشورها است تا آمریکا و امثال آن ابرقدرتی خود را بیشتر تثبیت کنند. وی افزود: آمریکا اگر مخالف تجزیه کشور عراق بود، قطعاً اقدامات […]

حمیدرضا حاجی بابایی

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، درباره همه‌پرسی استقلال کردستان عراق، اظهار داشت: این نقشه شوم صهیونیستی برای تجزیه کشورها است تا آمریکا و امثال آن ابرقدرتی خود را بیشتر تثبیت کنند.
وی افزود: آمریکا اگر مخالف تجزیه کشور عراق بود، قطعاً اقدامات موثری را در این موضوع انجام می داد و اینکه فقط به اظهارات واهی بسنده نمی کرد و در مسیر با رژیم صهیونیستی قرار نمی گرفت.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کردزبانان همیشه همراهی و همگامی خود را با کشورهای منطقه داشته‌اند، عنوان کرد: آقای بارزانی بازی خطرناکی را شروع کرده است و باید منتظر تبعات آن باشد.
حاجی بابایی متذکر شد: با تجزیه عراق ضرربزرگی را مردم کُرد خواهند دید، به همین دلیل کشورهای منطقه باید با عراق همراهی کنند تا این کشور یکپارچه و قدرتمند باقی بماند.
وی افزود: ایران و ترکیه باید در کنار هم برای یکپارچگی کشور عراق گام بردارند و نگذارند این نقشه شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی عملی شود.