عرضه ۷ پروژه قرارگاه خاتم‌الانبیا در فرابورس
عرضه ۷ پروژه قرارگاه خاتم‌الانبیا در فرابورس
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: ۲ پتروپالایشگاه و ۵ معدن که از پروژه‌های سودآور قرارگاه است که طی یک سال آینده در فرابورس عرضه خواهند شد.

۷ پروژه قرارگاه خاتم‌الانبیا در فرابورس عرضه می‌شود

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سردار سعید محمد با حضور در گلستان در خصوص این سفر، گفت: استان گلستان در عرصه‌های مختلف جزو استان‌های برتر به لحاظ ذخایر است اما وقتی به شاخصه‌های استان نگاه می‌کنیم شاخصه‌های کیفی و کمی پایین است.”۷ پروژه قرارگاه خاتم‌الانبیا در فرابورس عرضه می‌شود”

وی با اشاره به اینکه ما بنا به درخواست مسئولین یک استان برای اجرای پروژه وارد خواهیم شد، افزود: بر همین اساس ۲۳ پروژه عظیم در استان گلستان هدف‌گذاری شده که شامل بخش ترانزیت، کشاورزی، پرورش میگو، زهکشی اراضی و خدمات درمانی خواهد بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: تا به امروز ۳ قرارداد عملیاتی شده اما برخی از این پروژه‌ها به دلیل نبود اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی از اولویت خارج شده است.

سردار محمد گفت: در پروژه سد نرماب سعی کردیم بر اساس قرارداد منعقد شده در موعد مقرر همه تعهدات خود را عملی کنیم اما منابعی که بنا بود از سوی دولت تزریق شود، حاصل نشد. این وعده را به مردم می‌دهیم که ان‌شاء‌الله سد نرماب سال آبی آینده و خرداد ۱۴۰۰ آبگیری خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت فوق‌العاده بالای استان گلستان کاملاً آمادگی داریم به پروژه نیمه‌تمام پتروشیمی گلستان ورود کنیم.”۷ پروژه قرارگاه خاتم‌الانبیا در فرابورس عرضه می‌شود”

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) بیان کرد: امسال تقریباً هر هفته یک پروژه در سطح کشور افتتاح کرده‌ایم و ۳۶ پروژه بزرگ هم تا پایان دولت به اتمام می‌رسانیم.

به گزارش ایسنا به نقل از بسیج گلستان، سردار محمد خاطرنشان کرد: امروز هیچ حوزه‌ای نیست که از دسترس همکاران ما در قرارگاه خارج باشد و هیچ محدودیتی برای کار خود قائل نیستیم. امروز این توان را داریم ناو و ناوچه و نفتکش و امثالهم بسازیم و من از مسئولین و متولیان امور خواهش می‌کنم هیچ سفارشی به خارج از کشور ندهند.

وی تأکید کرد: رمز موفقیت قرارگاه این است که باور داریم یک تشکیلات رسالت محور هستیم و به دنبال کوچکترین سود و منفعت مالی برای مجموعه نیستیم.

  • منبع خبر : ایسنا