علیپور از پرسپولیس جدا شد
علیپور از پرسپولیس جدا شد
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد از این تیم جدا شده است.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد علی علیپور که در چند روز گذشته مذاکراتی برای تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود با انتشار پست اینستاگرامی اعلام کرد که از این تیم جدا شده است.

 

او در این پست آورده است: هر چه تلاش کردم شرایط ادامه همکاری و تداوم افتخار پوشیدن این لباس خوش رنگ قرمز وجود داشته باشد برایم فراهم نشد. به باشگاه و مدیرانش حق می‌دهم که در چارچوب مصوبه‌ای که داشتند نتواند همه شرایط را فراهم کند. این جا نقطه جدایی است اما نه از نام پرسپولیس و هوادارانش.  می‌روم تا خودم را در فضای تازه‌ای محک بزنم. اما از امروز که این لباس را از تن خارج می‌کنم کنار شما هواداران تیم هستم. با بردهایش می‌خندم و با باخت‌ها غمگین می‌شوم. وقت رفتن است. باید بابت تک تک دقایقی که به من فرصت داده شد تا پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم از خدا شاکر باشم و دست تک تک شما هواداران را می‌بوسم. از همه مربیان و کادر و اعضای تیم و مدیران هم بی نهایت ممنون هستم. خداحافظ به امید سربلندی ارتش سرخ.

این ستاره پرسپولیس در طول دوران حضورش در این تیم ۲۱۲ بار در رقابت‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی و البته سوپرجام ایران به میدان رفته است که توانسته ۷۲ گل برای تیمش به ثمر برساند و تجربه آقای گلی در لیگ برتر را هم در کارنامه خود دارد.

 

حالا با جدایی علیپور خط حمله پرسپولیس پس از ۶ سال چهره جدیدی را به خود خواهد گرفت و در شرایطی که حال حاضر عیسی آل کثیر و مهدی عبدی دو مهره در دسترس سرمربی هستند، باید دید این تیم چهره جدیدی برای تقویت قوای تهاجمی خود استخدام می‌کند یا از گزینه‌هایی مثل وحید امیری برای حضور در خط حمله استفاده خواهد کرد.

 

  • منبع خبر : ایسنا