عمان، مسقط را قرنطینه می‌کند
عمان، مسقط را قرنطینه می‌کند
مقامات عمان امروز،‌ چهارشنبه گفتند، مسقط پایتخت این کشور را به جهت مقابله با کرونا به مدت ۱۲ روز از دهم آوریل تحت قرنطینه قرار داده و منطقه بسته اعلام می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، به نقل از اسکای نیوز، وزارت بهداشت عمان امروز از ثبت ۴۸ مورد ابتلا به کرونا خبر داد که به این ترتیب تعداد موارد ابتلا به کووید- ۱۹ به ۴۱۹ مورد می‌رسد.”عمان، مسقط را ۲ هفته قرنطینه می‌کند”

طبق این آمار، دو مورد جان خود را از دست داده و ۷۲ مورد نیز بهبودی خود را به دست آورده‌اند.

براساس بیانیه وزارت بهداشت عمان، همه باید به توصیه‌های مربوط به قرنطینه عمل کرده و نکات بهداشتی را در زمان عطسه و سرفه رعایت کنند، دستورات فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کرده و تنها در صورت ضرورت از منازل‌شان خارج شوند.”عمان، مسقط را ۲ هفته قرنطینه می‌کند”

پیشتر مقامات عمان به طرف‌های امنیتی و نظامی دستور داده بودند روی آمد و شد بین شهری افراد نظارت کنند.

شما هم به خاطر شیوع ویروس کرونا خانه نشین شده اید؟ شاید رستوران ها، باشگاه ها و سینماها تعطیل باشند اما این بدان معنا نیست که شما باید حتما پس انداز خود را در این روزها خرج کنید. حالا که معلوم نیست تا چه زمانی خانه نشین هستیم باید راه های کسب درآمد در شرایط قرنظینه را بدانیم. با اول پرداخت همراه باشید تا روش ها مختلف کسب درآمد در شرایط قرنظینه و شیوع ویروس کرونا را به شما معرفی کنیم.

تجارت سهام

اگرچه این روزها دائما خبرهایی از سقوط ارزش سهام می شنوید اما تریدرهای با تجربه به خوبی می دانند که نوسانات قیمت ارز یکی از عوامل کلیدی سود کردن از ترید است. سرمایه گذاری در بازار سهام همیشه یک فرایند طولانی مدت نیست و شما می توانید با بهره گیری از نوسانات کوتاه مدت بازار نیز کسب درآمد کنید. چند راهکار کوتاه مدت برای کسب درآمد از تجارت سهام وجود دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

تجارت روز 


نوعی استراتژی برای تجارت سهام است که در آن با توجه به نوسانات قیمت ساعتی سرمایه گذاری می شود. تاجران روز سهام را در زمان کاهش قیمت می خرند و با قیمت بیشتری به فروش می رسانند تا از این دو معامله سودی کسی کنند. همانطور که از اسم این استراتژی پیداست، تاجران روز نهایتا تا یک روز سهام خریداری شده را نگه می دارند و در اولین فرصت آنها را می فروشند.

  • منبع خبر : ایسنا