عملکرد مسرّت‌بخش بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان در زمینه اشتغالزایی
عملکرد مسرّت‌بخش بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان در زمینه اشتغالزایی
در دیدار مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان با نماینده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد، از عملکرد مسرت بخش اين بانک در زمينه اشتغالزايي تقدير شد.

عملکرد مسرّت‌بخش بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان در زمینه اشتغالزایی

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، در دیدار مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان با نماینده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد، از عملکرد مسرت بخش اين بانک در زمينه اشتغالزايي تقدير شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخي نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، در ديدار با نظريان مديرشعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در اين استان، با اشاره به آمار عملکرد اشتغالزايي توسط اين بانک به ويژه در مناطق محروم گفت: اين عملكرد مسرت بخش است و اميد مي‌رود كه در آينده با تقويت و الهام از اين قبيل كارها، گام هاي موثري در رفع مشكل بيكاري استانبرداشته شود.

وی افزود: از آنجا که بیکاری یکي از مشکلات مهم مردم لرستان است بايد قبل از تبديل اين مشكل به بحران راه حلي براي آن پيدا كرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حمایت‌هاي مادي و معنوي نهادهاي ارزشي و انقلابي مانند بانک قرض الحسنه مهر ايران و بنياد برکت مسئله اشتغال استان را متحول مي‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد شاهرخی اظهارداشت: اگر مشکل اشتغال رفع شود، امید و نشاط به استان برمي گردد و اين مهم با همت جمعي و کمک نهاد هايي مانند بانک قرض الحسنه مهر ايران و بنياد بركت صورت مي گيرد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم محرومیت زدایي در استان گفت: اين امر از اولويت امور است و باتوجه به ظرفيت موجود در استان و وجود جوانان متعهد و متخصص، اين مشکلات قابليت برطرف شدن را دارند و مي‌توانيم گام‌هايي رادر راستاي توسعه و پيشرفت لرستان برداريم.

در ادامه، نوراله نظریان مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان نیز ضمن اشاره به آغاز سيزدهمين سال فعاليت بانک قرض الحسنه مهر ايران در شبکه بانکي كشور، گفت:اين بانك در طول مدت فعاليت خود، باپويايي و ارتقاء شاخص ها، داراي عملكردي شفاف بوده است.

وی با اشاره به این که از بدو تاسیس بانک در سال ۸۶ ، مدیريت شعب استان لرستان نيز شروع به فعاليت نموده است اظهار داشت: در اين مدت ۱۲۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به هم استاني ها پرداخت شده است.

نظریان با اشاره به تاکید نماینده ولی فقيه در استان مبني بر رفع مشکل بيکاري و محروميت‌زدايي، افزود: بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي اهداف و مسئوليت اجتماعي خود با مشاركت نهادهاي مردمي و انقلابي همانند بنيادبركت، كميته امداد امام خميني (ره) ، بنياد مسكن انقلاب اسلامي و غيره گام هاي موثري در توسعه عدالت اجتماعي، رفع محروميت و اشتغالزايي در مناطق كمتر برخوردار در سطح كشور و به تبع آن در استان لرستان برداشته است.

مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان با اشاره به آمار عملکردی بانک در زمینه اشتغال زايي و پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه به اقشار آسيب پذير جامعه افزود: سياست عملکردي بانك بر ادامه و ارتقاي اينرونداست كه اين خود مستلزم همكاري شهروندان در ترويج فرهنگ قرض الحسنه و تقويت بانك قرض الحسنه مهر ايران مي باشد.