عیدی شگفت انگیز ماهان نت : ۱۴۰۰ گیگ اینترنت پرسرعت!
عیدی شگفت انگیز ماهان نت : ۱۴۰۰ گیگ اینترنت پرسرعت!
«ماهان نت»، ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، به مناسبت نوروز 1400، به تمام مردم در سراسر ایران عیدی می‌دهد.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد این روزها به دنبال افزایش شیوع کرونا ویروس جدید استفاده از اینترنت بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است و میانگین مصرف اینترنت ماهانه کاربران نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. همینطور با شروع سال تعطیلی‌های سال نو کاهش مسافرت‌های نوروزی، کاربران به تماشای آنلاین فیلم و سریال، بازی‌های آنلاین و غیره بیشتر می‌پردازند. ماهان نت در این شرایط برای متقاضیان اینترنت پرسرعت جشنواره عیدانه ای در نظر گرفته است تا مردم با استفاده از اینترنت پرسرعت و بدون نگرانی از اتمام حجم اینترنت بتوانند از تعطیلات خود لذت ببرند.

 

عیدی ویژه ماهان نت برای نوروز ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی ماهان نت در جشنواره عیدانه این شرکت، ۱۴۰۰ گیگابایت اینترنت ADSL ، با سرعت ۱۶ مگابیت برثانیه و مدت شش ماه، تنها با قیمت ۴۰۰ هزار تومان ارائه می شود. با توجه به افزایش گرایش مخاطبان به تماشای آنلاین برنامه هایی که در پلتفرم های VOD،  مانند فیلیمو و نماوا و …  قابل مشاهده است، دیگر نگرانی بابت میزان حجم مصرفی با این عیدی جذاب ماهان نت نخواهید داشت. همچنین برای آن دسته از افرادی که در ایام تعطیلات نوروز تمایل به دانلود فیلم و یا بازی های آنلاین دارند، سرویس عیدانه ماهان نت، تمام دغدغه های مصرف حجم اینترنت آن ها را برطرف می سازد.

 

 

سرویس اینترنت ماهان نت چه مزیت‌هایی دارد؟

عیدی ماهان نت با بالاترین مقدار حجم ترافیک اینترنت عرضه می شود، اما مهم ترین مزیت این سرویس پشتیبانی آن است؛ تیم فنی ماهان نت با بهره گیری از افراد متعهد و متخصص در تمام ساعات هفته به صورت شبانه روزی به ویژه در ایام نوروز آمادگی پاسخگویی و رسیدگی به مشتریان را دارند. از دیگر مزیت های سرویس ماهان نت، ارائه  اینترنتTD-LTE  برای آن دسته از افرادی است که تمایل به بهره‌مندی از سرعتی بالاتر تا ۴۰ مگابیت را دارند که البته به مناسبت آغاز سال نو بسته های عیدانه متنوعی نیز برای این سرویس در نظر گرفته شده است.

 

چگونه بسته عیدانه ماهان نت را تهیه کنیم؟

برای خرید بسته عیدانه ماهان نت به راحتی می توانید به وب سایت ماهان‌نت به آدرس Mahannet.ir مراجعه کنید. همچنین می توانید از سراسر کشور بدون نیاز به شماره گیری کد شهر، با شماره ۱۵۱۴ تماس حاصل نمایید.