فالکائو با شکستن رکوردم از روی ایران رد شد نه من!
فالکائو با شکستن رکوردم از روی ایران رد شد نه من!

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه بعد از شکسته شدن رکوردش حرفی برای گفتن ندارد، گفت: فالکائو از روی ایران رد شد نه من. وحید شمسایی درباره شکسته شدن رکورد گلهای ملی اش توسط فالکائو بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل (شمسایی ۳۹۲ گل زده بود و فالکائو ۳۹۳ گل) گفت: نمی توانم حرفی […]

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه بعد از شکسته شدن رکوردش حرفی برای گفتن ندارد، گفت: فالکائو از روی ایران رد شد نه من.

وحید شمسایی درباره شکسته شدن رکورد گلهای ملی اش توسط فالکائو بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل (شمسایی ۳۹۲ گل زده بود و فالکائو ۳۹۳ گل) گفت: نمی توانم حرفی بزنم. نمی دانم چه بگویم. حاصل نزدیک به ۲۰ سال خستگی و تلاش من و تمام بازیکنان ایران در این مدت، امروز راحت از ما گرفته شد. می توانم از هرچیزی بگذرم ولی نمی توانم از اسم کشورم بگذرم. ناراحتی من به خاطر کشورم است که سالها زیر پرچمش تلاش کردم نه خودم.

برزیل پای آدم هایش ایستاد
وی افزود: یک فرقی بین ما و برزیل وجود داشت ولی عزم برزیلی ها قوی تر بود. آنها پای آدمهای خودشان ایستادند و از روی کشورمان رد شدند نه وحید شمسایی. دیگر کاری از من بر نمی آید و حتی نمی توانم خیل عظیم تلفنهایی که به من می شود را پاسخ بدهم. از من که گذشت ولی امیدوارم مسئولان ما قدر افرادی که برای مملکت زحمت می کشند را بدانند.

دیگر هیچ انتظاری ندارم
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: ما هم در کار خودمان برای ایران سفیر بودیم. کار ما همان کاری است که به عنوان مثال آقای ظریف در عرصه بین المللی انجام می دهد با این تفاوت که واحد کارمان فرق می کند. دیگر انتظاری از مسئولان ندارم. «نوش دارو پس از مرگ سهراب» به چه دردی می خورد؟

فالکائو سه بار خداحافظی کرده بود
شمسایی ادامه داد: فالکائو ۷۰ بازی ملی بیشتر از من انجام داد و ۶ سال هم بیشتر از من بازی کرد ولی تازه رکوردم را شکست. او سه بار و جلوی چشم دنیا از تیم ملی برزیل خداحافظی کرد ولی به خاطر عزم خوب کشورش، دوباره به تیم ملی برگشت.

خودتان جواب مردم را بدهید
وی خاطرنشان کرد: به خدا دیگر خسته شده ام. فقط از مسئولان می خواهم خودشان جواب مردم را بدهند. دیگر از هیچکس هم انتظاری ندارم. همانطور که خدا خودش به من عزت داد خودش هم هرطور صلاح بداند سرنوشت را رقم می زند. من از خودم راضی هستم که برای کشورم افتخار آفرینی کردم. آینده هم خیلی چیزها را نشان می دهد.

دست خیلی ها در این ماجرا رو شد
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: در این ماجرا دست خیلی از آدما رو شد؛ کسانی ک کشورشان را دوست نداشتند. چندی پیش یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس حرفی درباره رکورد من زده بود. خب حتما قدمی که من برداشته بودم درسته بوده است که یک نماینده هم پیگیر این موضوع بوده است.

تاج در جریان تمام مسائل بود
شمسایی ادامه داد: این خیلی برای مملکت ما بد است که امثال رضا ناصری، صادق درودگر و حسین شمس اعلام می کنند حاضرند با هزینه شخصی خودشان تیم هایی را دعوت کنند تا رکورد من در ایران باقی بماند و دست فالکائو نیافتد. جالب است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم خودش از کسانی است که برای این مملکت زحمت کشیده و حتی جبهه و جنگ رفته است. او خودش به عنوان رئیس فدراسیون در جریان تمام مسائل بود. حالا این رکورد را از کشور گرفته اند نه از منِ شمسایی.

مگر قرار نبود اسفندماه به تیم ملی دعوت شوم؟
وی در خصوص اینکه طبق برنامه ریزی قرار است اردیبهشت یا خرداد سال بعد به تیم ملی فوتسال دعوت شود، گفت: آیا شما باور می کنید؟ مگر قرار نبود این تورنمنت اسفندماه برگزار شود؟ شما تا چیزی را با چشم خودتان نبینید باور نمی کنید.

تاسیسات باید تیم دعوت کند؟
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی درباره اینکه این باشگاه قرار بود با همکاری فدراسیون فوتبال چند کشور را به ایران دعوت کند، تاکید کرد: مگر قرار است تاسیسات کاری کند؛ همین تاسیساتی که دارد از فوتسال می رود. درد من فقط کشور ایران است. من سربازی بودم که کارم را درست انجام دادم؛ کاری که خیلی از مسئولان عالیرتبه انجام نداده اند.

فالکائو از روی ایران شد شد نه من
شمسایی که صدایش بلند و بلندتر می شد، در پایان با ناراحتی گفت: من فرصتهای زیادی را به خاطر کشورم از دست دادم. بعضی از نزدیکانم در جنگ شهید و مفقود الاثر شدند و بعضی ها هم جانباز. نزدیکترین بستگانم جانشان را برای مملکت دادند ولی اینها از کشورشان راحت می گذرند. فقط می توانم بگویم فالکائو از روی کشورم رد شد نه من.