فایرفاکس برای کاربرانش دردسرساز شد
فایرفاکس برای کاربرانش دردسرساز شد
به نظر می‌رسد که تمامی افزونه‌های نصب شده کاربران بر مرورگر اینترنتی فایرفاکس غیرفعال شده است.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد اگر شما نیز جز آن دسته از کاربرانی هستید که متوجه شده‌اید برخی از افزونه‌های نصب شده بر مرورگر اینترنتی فایرفاکس از کار افتاده‌اند، بدانید که تنها نیستید، چراکه اخبار و گزارش‌های زیادی از سوی کاربران این مرورگر منتشر شده است که نشان از غیرفعال شدن افزونه‌های فایرفاکس دارد.

به نظر می‌رسد که این مشکل تحت تأثیر یک نقص فنی و آسیب پذیری جدید به وجود آمده است و موجب شده بسیاری از کاربران در سراسر جهان نتوانند افزونه‌های موردنظر خود را حتی بعد از آنکه بی دلیل غیرفعال شده است، مجدداً نصب و راه اندازی کنند.

آنها در شبکه‌های اجتماعی خود در این باره نوشته‌اند: حتی در صورتی که سعی می‌کنیم دوباره افزونه‌های موردنظر خود را نصب و راه اندازی کنیم، با پیام متفاوتی مواجه خواهیم شد و افزونه‌ها همچنان غیرفعال باقی خواهند ماند.

حال آنها منتظرند تا مشکل غیرفعال شدن افزونه‌ها برای همه کاربران حل شود که این کار مستلزم پیگیری شرکت موزیلا به عنوان توسعه دهنده برنامه مرورگر اینترنتی فایرفاکس خواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این شرکت نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن عرض پوزش از کاربرانش، اعلام کرده که با بهره‌گیری از متخصصان فنی و کارشناسان فعال در این شرکت سعی دارد هرچه سریع‌تر به برطرف سازی مشکل مذکور بپردازد و برای حل آن یک نسخه به‌روزرسانی همراه با یک وصله نرم افزاری ارائه دهد.

  • منبع خبر : ایسنا