امضای تفاهمنامه همکای فدراسیون فوتبال ایران و روسیه
امضای تفاهمنامه همکای فدراسیون فوتبال ایران و روسیه

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با روسیه باعث امضای تفاهم همکاری میان آنها شد. تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در دیداری تدارکاتی در شر کازان روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال روسیه رفت که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. در حاشیه حضور کاروان تیم ملی فوتبال ایران، جلساتی میان […]

فوتبال

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با روسیه باعث امضای تفاهم همکاری میان آنها شد.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در دیداری تدارکاتی در شر کازان روسیه به مصاف تیم ملی فوتبال روسیه رفت که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. در حاشیه حضور کاروان تیم ملی فوتبال ایران، جلساتی میان محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان فدراسیون فوتبال روسیه برگزار شد تا توافقات لازم برای ادامه همکاری با آنها ایجاد شود.

محمدرضا ساکت در گفتگوی رادیویی خود ضمن تایید این مطلب اظهار داشت: جلسات مشترکی که داشتیم باعث امضای تفاهم نامه ای میان ایران و روسیه شود. قرار است تیم های پایه فوتبال ایران ضمن برگزاری اردوهای در کشور روسیه، تورنمنت های متعددی را در کشوری که میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ را بر عهده دارد برگزار کند. این تفاهم نامه در زمینه انتقال علم و فناوری، برگزاری امنیت، برگزاری کارگاه های آموزشی، تورنمنتهای مختلف، گسترش همکاری در فوتسال و فوتبال ساحلی و غیره منعقد شده است.